- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
A Plataforma de Intermediación de Datos gañadora dos premios da ONU (UNPSA 2014)
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
28 maio 2014
A ONU ten establecido anualmente o “Programa de Premios ao Servizo Público de Nacións Unidas (UNPSA)” no cal a Plataforma de Intermediación foi gañadora na categoría de: “Mellorando a prestación dos servizos públicos”.
O Premio ao Servizo Público das Nacións Unidas é o recoñecemento internacional máis prestixioso á excelencia no sector público.
O obxectivo xeral do Premio é recompensar as contribucións creativas das institucións do servizo público a mellorar a eficiencia e sensibilidade da administración pública dos países de todo o mundo. A través dun concurso anual, o Premio das Nacións Unidas tenta promover o rol, profesionalismo e visibilidade do servizo público, o programa ten como obxectivo descubrir novas innovacións na gobernación, motivar aos funcionarios públicos para promover a innovación, elevar a imaxe do servizo público, mellorar a confianza no goberno e recompilar e compartir prácticas exitosas para a súa posible réplica dentro entre os países.
A plataforma de Intermediación de datos se presentó a la categoría, “Mejorando la prestación de los servicios públicos”, en la que ha resultado ganadora. La plataforma de Intermediación de datos permitió durante el pasado 2013 que no se presentaran 30 millones de documentos por parte de los ciudadanos, con un ahorro estimado de 152 millones de Euros, a través de sus más de 34 servicios de verificación y consulta de datos.
- Interoperabilidade e Normalización
- Cooperación interadministrativa
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8