Prácticas de referencia en la Comunidad Autónoma de la Región de Murcia

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 juliol 2011

La Comunidad Autónoma de la Región de Murcia participa activamente en el CTT poniendo a disposición del resto de Administraciones Públicas dos de sus iniciativas más interesantes

Aquestes dues iniciatives poden ser d'utilitat per a la seva implantació en altres Administracions Públiques, especialment en altres Comunitats Autònomes que tinguin competències i estructures semblants.

• Portal eTributos. Acerca de forma efectiva la administración tributaria a los contribuyentes de la Comunidad Autónoma de la Región de Murcia, para que desde los hogares se pueda cumplir con las obligaciones tributarias con la Comunidad Autónoma como por ejemplo actos jurídicos documentados, compra venta de viviendas o vehículos, operaciones societarias, etc.
  • eSatélites. Ofereix una metodologia de col·laboració entre els diferents departaments de la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia (CARM) i la plataforma d'i-Administració centralitzada (eA). És un model per a la gestió de l'Administració Electrònica, en estel i semi-descentralitzat que s'adapta molt bé a l'estructura organitzativa de la informàtica a la Regió de Múrcia

Més informació en el CTT sobre la iniciativa Portal etributos i eSatélites

• Infraestructures i serveis comuns
  • Centre de Transferència de Tecnologia