• Escoitar

• En liña e Presencial - Celébrase en Madrid
  • 18 outubro 2023
  • 8:30

A Conferencia Anual de Interoperabilidade Semántica da Comisión Europea (SEMIC) terá lugar en Madrid o 18 de outubro, auspiciada por a Presidencia española do Consello Europeo e a Comisión Europea. O tema deste ano 2023 é "Europa interoperable na era da IA".

O desenvolvemento da IA continúa a súa viaxe a través dun territorio descoñecido, con novas aplicacións innovadoras ao virar a esquina. A xeración actual de técnicas de aprendizaxe automática permite automatizar certas tarefas para facer que os datos sexan semánticamente máis significativos tanto para humanos como para máquinas. Ao mesmo tempo, a semántica tamén pode ser un trampolín cara a unha IA máis precisa e ética. Con todo, investir en semántica sempre foi un obstáculo debido ao nivel de intervención experta e tecnoloxías de nicho. A conferencia demostrará como ambos os campos poden aproveitarse mutuamente e poden aplicarse conxuntamente para fomentar a interoperabilidade do sector público.

Outras sesións virarán ao redor dos espazos de datos, a gobernación dixital e a garantía de calidade dos datos, así como os próximos desafíos relacionados coa IA generativa e de propósito xeral, a lei como código e moitos outros. Ademais, darase información sobre o estado actual da proposta da Comisión da Acta Europea Interoperable.

A edición do ano pasado atraeu a máis de 1000 profesionais de 60 países dentro e fóra da Unión Europea. Máis de 370 participantes dos sectores público, privado e académico asistiron á conferencia en Bruxelas e case 880 espectadores seguiron SEMIC22 en liña.

Este ano novamente será posible seguir a conferencia xa sexa no lugar ou en liña. Asistir á conferencia en persoa en Madrid daralle a opción completa de elixir entre todas as series de sesións paralelas, visitar unha ampla gama de expositores e coñecer e establecer contactos con colegas interesantes.

Os Talleres previos

Previo á celebración do SEMIC23 o 18 de outubro, realizaranse varios talleres previos. Cada taller reunirá un máximo de 35 expertos sobre a materia a tratar, organizándose o debate a partir dun panel de expertos destacados

Para máis información sobre eles, o SEMIC23 pon a disposición esta ligazón ligazón(Abre en nova xanela)

• EU wide registry of public sector semantic models” workshop: debater como se pode construír un rexistro europeo de modelos semánticos relevantes para o sector público, a que desafíos enfróntase e que oportunidades e beneficios achega.

• Large Language Models in support of Interoperability” workshop: debater como os modelos de linguaxe baseados en redes neurales, de aprendizaxe automática ou semi-supervisado, poden utilizarse para facilitar a interoperabilidade transfronteiriza na UE

• AI in dixital-ready policy design and legal drafting” workshop: debatir cómo la Inteligencia artificial puede ayudar en el diseño de políticas públicas y la producción legislativa a partir de recursos semánticamente interoperables

O contido do SEMIC23

Os temas a tratar publicados no Programa do SEMIC23 son:

• Paneles con oradores de alto perfil sobre IA e interoperabilidad en el sector público y privado y el mundo académico;
  • Sesións paralelas sobre (entre outros) IA, datos confiables e cualitativos, lei como código, espazos de datos de interconexión e servizos públicos automatizados;
  • Información sobre os últimos avances na proposta da Comisión sobre a Lei Europea Interoperable;
  • Exposicións con oportunidades para coñecer as últimas iniciativas e desenvolvementos no campo, e para establecer contactos cunha ampla gama de partes interesadas

Talleres previos á Conferencia o 17 de outubro(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)  (Prazas limitadas)

Programa(Abre en nova xanela)