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El Ayuntamiento de Xàbia se compromete con el desarrollo de la administración electrónica.

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"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 outubro 2012

El pleno de octubre aprobó la nueva ordenanza de la Administración Electrónica del Ayuntamiento de Xàbia, por la cual se regula el acceso digital a los trámites municipales con el fin de facilitar la participación ciudadana y la comunicación con los vecinos, ya sea para la presentación de documentos o la realización de trámites, como para la realización de consultas ciudadanas.

La nueva normativa, además de regular y comprometer al Ayuntamiento a una implantación progresiva pero completa de la administración electrónica, destaca la creación de una sede electrónica general ( https://seu.ajxabia.com(Abre en nova xanela) ), na que os cidadáns terán acceso libre e permanente a informacións que van desde un catálogo xeral de trámites municipais, á relación dos trámites e procedementos administrativos, ou unha caixa de correos de suxestións e reclamacións, entre outros. Tamén poderán acceder a trámites e procedementos electrónicos como o rexistro Electrónico ou o Cartafol do Cidadán, un medio virtual de comunicación persoal coa Administración Municipal con carácter personalizado.

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