accesskey_mod_content

Informe IRIA

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir
  • Tras a última modificación normativa mediante Real Decreto 806/2014, do 26 de setembro, créase a Comisión de Estratexia TIC, á que lle corresponde entre outras, a función de “actuar como Observatorio da Administración Electrónica e Transformación Dixital” tomando a substitución ao Consello Superior de Administración Electrónica. Con tal fin, a Comisión de Estratexia TIC realiza a recollida de “información dos recursos tecnolóxicos, humanos, económicos e de contratación relacionados coas tecnoloxías da información” e publica no Portal de Administración Electrónica (PAe) informes periódicos presentando os resultados destes estudos.

    O informe IRIA presenta una visión global de la situación y uso de los Sistemas y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones en las Administraciones Públicas de carácter local, recogiendo los principales agregados del sector y su evolución, resaltando sus peculiaridades y favoreciendo así la creación de un marco general de actuación que oriente las futuras decisiones de planificación y adquisición de Sistemas y Tecnologías de la Información en el ámbito administrativo.

    O Sistema de Información IRIA ten como ámbito as Administracións Local e actualízase bienalmente.

    O Informe IRIA actualizouse no ano 2017 e desde entón, publícase independentemente, cada dous anos, cun anexo das Deputacións.

    Responsable

    • Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial.
    • Secretaría Xeral de Administración Dixital.

    Organismos participantes

    • Deputacións Provinciais e Forais, Consellos e Cabidos Insulares e Municipios.

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas