accesskey _ mod _ content

• Inprimatu Pdfa
  • Partekatu

apirilak 16, 2015

Bezeroak @firma azaldu du google chrome nabigatzailean behartu aktibatu aukera bakarrik dago eskuragarri, 2015eko irailera arte egongo da JAVA, jarraitu ahal izateko erabiliz java miniaplikazioa @firma Bezero.

NPAPI euskarria desaktibatu egin da lehenespenez, Google Chrome, eta aldi baterako haren habilitazioa (2015eko irailera arte) erabiltzaile adituentzat bidez chrome :// banderen/# enable-npapi aktibazio hori beharrezkoa da ejectuarse ahal izateko. Java miniaplikazioa @Firma Bezero.

Pauso hauek egin behar izan dira, horren bezeroak, albisteak "@firma deskribatutako Google Chrome desaktibatu Java gauzatzea ".

Era berean, martxotik aurrera eskura dago dagoeneko bezeroaren @Firma Beta bertsioa burutzea ahalbidetzen duena jasan ezin duten inguruneetan JAVA hori izango da behin betiko irtenbidea arazo horri.

• Identitatea eta sinadura elektronikoa
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak