A nova normativa, ademais de regular e comprometer ao Concello a unha implantación progresiva pero completa da administración electrónica, destaca a creación dunha sede electrónica xeral ( https://seu.ajxabia.com ), en la que los ciudadanos tendrán acceso libre y permanente a informaciones que van desde un catálogo general de trámites municipales, a la relación de los trámites y procedimientos administrativos, o un buzón de sugerencias y reclamaciones, entre otros. También podrán acceder a trámites y procedimientos electrónicos como el registro Electrónico o la Carpeta del Ciudadano, un medio virtual de comunicación personal con la Administración Municipal con carácter personalizado.
O Concello de Xàbia comprométese co desenvolvemento da administración electrónica.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
29 outubro 2012
O pleno de outubro aprobou a nova ordenanza da Administración Electrónica do Concello de Xàbia, pola cal se regula o acceso dixital aos trámites municipais co fin de facilitar a participación cidadá e a comunicación cos veciños, xa sexa para a presentación de documentos ou a realización de trámites, como para a realización de consultas cidadás.
- Servizos electrónicos
0 Comentarios
Non hai comentarios