Esdeveniments

XIV Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics CNIS

• LA NAU. C/Cifuentes, 5. Madrid
  • 25 juny 2024 - 26 juny 2024

El canvi en nostres AAPP es ve accelerant inexorablement amb l'aplicació de noves tecnologies. El talent i les dades són ara els recursos a explotar de forma col·laborativa i proactiva, per aconseguir que la gestió sigui més eficient i eficaç i permeti oferir més i millors serveis als nostres ciutadans i empreses.

Hem d'usar les noves tecnologias de computació, connectivitat i intel·ligència per governar, anticipar i decidir en les millors condicions possibles. I, d'aquesta forma, treure conclusions que ens permetin oferir nous enfocaments als problemes i simplificar la gestió.

El CNIS 2024 contribuirà al fet que fem les ciutats més intel·ligents i sostenibles garantint la privadesa i seguretat en tots els seus processos. També aquest congrés contribuirà al coneixement, ús, aplicació i gestió de la Intel·ligència Artificial com una eina més d'aquest progrés.

Promoure l'expansió de les competències digitals, tant fos com dins de l'administració, és un altre dels objectius del CNIS que, pretén d'aquesta forma reduir la desigualtat que porta associada la bretxa digital.

La Nau acollirà de nou espais i projectes d'innovació que empoderarán a tots els innovadors públics assistents assistents al mecionado Congrés.

Una vegada més l'Ajuntament de Madrid recolzarà aquesta iniciativa, que comptarà amb experts en Digitalització, Intel·ligència Artificial, Innovació, Talent, Ciutats Intel·ligents, Dades, Privadesa, Ciberseguretat, Gestió integral, Contractació, Tributació, Arxiu i documentació, Comunicació, Participació, Transparència i Govern obert.

Cada sala d'aquest Congrés es proposa com un espai que no deixarà indiferent als seus assistents. Ponències, tallers, debats i sessions magistrals sobre l'administració digital, que no electrònica, ajudaran a fer possible aquesta transformació.

Premis CNIS 2024

Amb motiu de la celebració de el XIV Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics - CNIS, promogut per Club d'Innovació en col·laboració amb l'Ajuntament de Madrid, s'han convocat els XIV Premis CNIS.

Els Premis CNIS 2024 acolliran aquest any noves  categories generals(Obre en nova finestra)  (en total 12) i tornaran a repetir-se les destinades als Premis Especials (Trajectòria Professional, Premi Innovad@r Públic i Reconeixement Especial).

Pots enviar fins al 3 de juny les teves candidatures mitjançant el  següent formulari(Obre en nova finestra)

Web XIV Congrés CNIS(Obre en nova finestra)

Premis CNIS 2024(Obre en nova finestra)