Esdeveniments

Congrés&EXPO ASLAN2024

• Palacio de Congressos d'Ifema (Madrid)
  • 17 abril 2024 - 18 abril 2024

L'Associació Aslan, que agrupa a 185 fabricants i proveïdors especialitzats en innovació digital i ciberseguretat, organitza els dies 17 i 18 d'abril en el Palau de Congressos de Madrid, la 31ª edició del Congrés&EXPO ASLAN2024 sota el títol: Intel·ligència Artificial. Un Gran Avanç en Digitalització.

La irrupció de la IA està produint grans canvis en la indústria de la innovació digital. El Congrés ASLAN2024 és una oportunitat única per conèixer com està evolucionant la ciberseguretat, el lloc de treball digital o la gestió de la dada gràcies a la intel·ligència artificial i com afrontar els nous reptes per a xarxes, entorns multi-cloud, centres de dades i altres infraestructures digitals.

El congrés abordarà sis temes clau en ASLAN2024:

• Reptes i oportunitats en l'aplicació de la IA a les infraestructures digitals i ciberseguretat.
  • Empreses i serveis més competitius recolzats en innovació digital.
  • El canal de distribució TIC com a palanca per avançar en la digitalització de la PIME.
  • El repte de la modernització i digitalització de l'AGE i l'Administració Pública Territorial.
  • L'oportunitat de desenvolupar la indústria nacional de serveis gestionats de ciberseguretat.
  • Centres de dades i connectivitat, una oportunitat per consolidar Madrid i Espanya com un hub digital per al sud d'Europa.

Una cita anual ineludible amb la tecnologia para:

• Equips de transformació digital en sectors clau de l'economia: Industrial, Mitjana, Logística i transport, Energètic, Banca/Segurs/Segurs, Distribució (Retail), Turisme i oci, Immobiliari i construcció, etc.
  • Responsables de tecnologia en l'Administració central, regional i local i serveis públics
  • Canal: integradors i consultores especialitzades en transformació digital.
  • Operadors TELCO, centres  de dades i proveïdors de serveis cloud.

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)