El Ayuntamiento de Huesca se integra en el Sistema de Interconexión de Registros SIR mediante la aplicación de registro ORVE

31 gener 2017

El Ayuntamiento de Huesca se adhiere al convenio de colaboración firmado por la comunidad de Aragón con el Ministerio de Hacienda y Función Pública para el suministro de la aplicación ORVE.

ORVE permite intercambiar asientos registrales electrónicamente con otras Administraciones a través de la plataforma del Sistema de Interconexión de Registros (SIR). Se elimina así la entrada de papel en las oficinas de registro, conforme a la Ley 39/2015 y permitiendo el registro electrónico sin papeles entre el Ayuntamiento de Huesca y el resto de administraciones públicas integradas en la plataforma.

ORVE permet convertir a format electrònic la documentació aportada pel ciutadà en les oficines de registre. Mitjançant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica dels enviaments entre les Oficines de Registre, els seients registrals juntament amb la seva documentació adjunta digitalitzada s'envien electrònicament a l'oficina de destinació al moment, sigui el que sigui la seva ubicació geogràfica a nivell d'administració competent. Es produeixen estalvis per la supressió dels enviaments en paper i es millora el servei doncs els enviaments es realitzen de manera instantània.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Cooperació interadministrativa