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Sektore publikoko erakunde bakoitzerako (berrikuspenak

Aldizkako berrikuspenak egin behar du sektore publiko osoari (irisgarritasun baldintzak betetzea (17. artikuluan ezarritakoaren arabera 2018. 1112 / Errege Dekretua, irailaren 7koa, irisgarritasuna eta sektore publikoa (web guneen gailu mugikorretarako aplikazioak (Leiho berri batean Irekitzen Du) hala ere, prozesuan zehar diseinatzea eta garatzea (web guneen eta martxan jarri gailu mugikorretarako aplikazioak ditu. Gainera, martxan jarri eta gero, bere lana betetzen direla bermatze aldera (denbora zehar, hiru urtetik behin egin behar dituzte ikuskapenak.

Las revisiones de accesibilidad deberán abarcar todos los requisitos exigidos y tendrán en consideración tanto aspectos de revisión automática como aspectos de revisión manual experta, quedando todo plasmado y recogido en un "Informe de revisión de la accesibilidad". Estas revisiones deberán respetar los condicionantes impuestos para las revisiones en profundidad de la Egiteko erabakia (EB) (1524 2018. (Leiho berri batean Irekitzen Du) beste behin, orriak eta laginaren hautaketa prozesuak berrikusi behar ditugu.

Atalean. Gida praktikoak "atalaren laguntza Materialak" izan daiteke gidako "Baliozkotu web irisgarritasuneko", eta azterketa horiek egiteko moduari buruzko gomendioak kontuan hartu beharreko alderdiak.

Aztertu egin behar da lehen aukera:

  • web guneen kasuan: 2005eko irailaren 21a baino. .
  • aplikazioak mugikorren kasuan: 2005eko irailaren 20ko 2021 aurretik. .

Horretarako, entitateek nahitaez bete edo egiaztatu baten bidez egin dezakete. kanpoko auditoretzak.

Los resultados de estas evaluaciones o auditorías deberán recogerse en un "Informe de revisión de la accesibilidad". Actualmente no existe un formato oficial fijado para estos, por lo tanto el formato será libre. En cualquier caso deberá reflejar con total claridad la muestra de páginas realizadas, las razones para la selección de esa muestra, los requisitos revisados para cada página de la muestra y los resultados alcanzados.

Gainera, unitate bakoitzak urtero prestatuko dute euren irisgarritasuna duten hiru jarduera-eremu jakin txostenak:

  • Kexa eta erreklamazioen arreta buruzko txostena
  • Informe de seguimiento sobre el cumplimiento de los requisitos de accesibilidad
  • Sustapenari buruzko jarraipen-txostena, sentsibilizazioa eta trebakuntza

Urteko lehen txosten horiek eskuragarri egon behar dute urte bakoitzeko urriaren 1a (2020 urtea (aurrera).

Erakundearen azterketa eta Jarraipena urteko txostenak aurkeztea

La Egiteko erabakia (EB) (1524 2018. (Leiho berri batean Irekitzen Du) jarraipen-metodologia eta aurkezteko ezarritako xedapenak bete beharko dituzten txostenen segimendua egiteko (estatu kideek nazio-mailan eta zuzentarauaren eskakizunak egitea. hiru urtez behin txostena europako batzordeari.

El Ministerio de Política Territorial y Función Pública será el órgano encargado de realizar el seguimiento y presentación de informes ante la Comisión Europea. Dicho órgano:

  • Aldian behin egoera egiazta dezake onartzen diren web guneen inguruan eta sektore publikoko erakundeen eta gailu mugikorretarako aplikazioak (irisgarritasun baldintzak, oinarritzat hartuta, metodologiari eta europako batzordeak 2018ko 1524 erabakia.
  • Podrá realizar verificaciones sobre muestras aleatorias con respecto a la exactitud de los informes de revisión de la accesibilidad generados por las entidades obligadas.
  • Europako batzordeari aurkeztuko du (lehen abenduaren 23ko 2021 bai gero, hiru urtez behin emaitzari buruzko txostena argitaratuko den urteko jarraipena egitea, formatu erabilerrazean.

La Comisión Europea establece 2 métodos de revisión que deberán aplicar los estados miembros:

  • El método simplificado se aplicará en España en términos semejantes a como venía operando el Erabilerraztasunaren behatokia ezarritako baldintza berriak aplikatuta ere 1524 2018. / erabakia.
  • El método exhaustivo se aplicará en España revisando y agregando las revsiones realizadas por los propios organismos.

Koordinazioa

Para ayudar al Ministerio de Política Territorial y Función Pública en estas tareas deberán colaborar con él la Red de Contactos de Accesibilidad Digital de las Administraciones Públicas, todas las Unidades responsables de accesibilidad, todos los actores implicados en las diferentes actividades de revisión de la accesibilidad, procedimiento de reclamación, promoción y concienciación, formación, y coordinación previstas en el R.D. 1112/2018.

Para la definición de los modelos, condicionantes y procedimientos que permitan conocer regularmente e informar sobre estas materias, el Ministerio de Política Territorial y Función Pública podrá contar con la participación de:

  • Administrazio publikoetako irisgarritasun Sare Digital berriak.
  • Los órganos de coordinación en materia de tecnologías de la información de la Administración General del Estado previstos en el Real Decreto 806/2014, de 19 de septiembre.
  • La Comisión Sectorial de Administración Electrónica establecida en la disposición adicional novena de la Ley 40/2015, de 2 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.
  • Estatuko Administrazioak Batzorde Teknikoaren legearen 44. artikuluan ezarritako Epailearen Elektronikoa / 18, 2011ko uztailaren 5ekoa, (informazioaren eta komunikazioaren teknologien erabilera arautzen duen justizia administrazioan.

Lehenengo aldian 2020-2021 segimendua eta txostenak aurkeztea

Lehenengo aldian 2020-2021 segimendua eta txostenak aurkeztea

Aurrerantzean, eta jarraipen txostenak aurkezteko 2022eko

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Sarbide Nagusia
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