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TSA

Denbora-zigilua da, TS@ eskumena herri-administrazio guztien eskura jarri zerbitzuak eskaintzeko asmoz, balioztatu eta resellado denbora zigiluak.

Zerbitzu hori doan emango dizkizute, TS@ eskatzen duten herri administrazioek, SARA sarearen bidez eskaintzen da Zerbitzua (Intranet Administratiboaren); beraz, sare horretara konektatuta egon behar duzu erabili ahal izateko.

Se han firmado convenios con todas las Comunidades Autónomas para permitir la utilización de los servicios de TS@ a las aplicaciones de administraciones electrónicas de éstas que lo deseen. En el caso de las Entidades Locales, algunas Comunidades Autónomas incluyen en el convenio la posibilidad de acceder a los servicios de TS@ a través de adhesiones.

Así mismo pueden utilizar el servicio las Universidades, a través de la CRUE y Red Iris.

Zerbitzua erabiltzeko modurik ohikoena da TS@ moduan. Hala egiten (TS@ MPTFP plataformak eskaintzen dituen zerbitzuak zigilatu eta balioztatzea eta resellado denbora zigiluen bitartez, web interfazea RFC edo zerbitzuak. zerbitzuak erabili nahi dituzten Aplikazioak TS@, SARA sarearen bidez konektatzen dira (TS@ MPTFP zerbitzuetarako. hileko bolumena duen Modua da organismo horiek eskatzeko gomendatzen ertaina / txikia. a al du beste produkzio bat Du, plataforma MPTFP erabili nahi duten erakundeen zerbitzuak TS@ probak egin eta euskarri eta integrazioak altak kudeatzeko zerbitzua.

Existe otro modo de uso de la TS@, el modelo federado. Esta únicamente recomendado para aquellos organismos con un volumen de transacciones muy elevado. El MPTFP proporciona el software de la TS@, para que el organismo lo instale y administre en sus dependencias. En este caso el despliegue, instalación y administración es responsabilidad del organismo. El MPTFP proporcionará actualizaciones y parches del software según se generen.

Begiratu FAQ kirol zerbitzuak eskura dituen ereduaren bidez ordaintzea.

Laguntza-zerbitzua eskaintzen duen MPTFP lagungarri bat sartzen diren zerbitzuak erabili aplikazio informatikoak egiaztatzeko, erakunde publiko ezberdinen @firma. euskarri Horretan, MPTFP probatzeko plataforma bat ematen du, aplikazioek erabil ditzaketen sartzea erakunde publikoen artean.

Para la realización de pruebas con los servicios de TS@ que provee el MPTFP, no es necesaria la realización de ningún acto de compromiso por parte de ninguna de las partes, y sin ningún coste.

Para poder realizar peticiones a los servicios proporcionados por la plataforma de validación, se han de cumplir los siguientes puntos:

  1. Intranetaren erabilera Administratiboa: Eskaerak, makinak dira soilik lotuta dauden Administrazio intranetean (SARA sarea) eta sarbide-baimen plataforman. Horregatik, behar diren probak egingo diren identifikatu diren makinak eta laguntza eskatu du TS@ ( Sartu al formularioa ) permiso de acceso a las IPs internas de dichas máquinas.
  2. Para ello se deberá cumplimentar el fichero correspondiente con la información de las mismas y enviarlo a soporte de la TS@ para su alta efectiva. Puede descargar el formulario de alta del área de descargas de la página web de la TS@, en el portal de administración electrónica ( http://administracionelectronica.gob.es/ctt/tsa ). Erregistratu behar da Dokumentazioa eskuratzeko, sartu intraneteko atari horretan bertan eta Administrazioaren irudian (SARA sarea).
  3. Aplikazioak identifikatzeko: jardueraren jarraipena Egin ahal izateko, plataformak eta aplikazioak (hala nola ekoizpenaren probetan), aplikazioak identifikatu beharko agiri bidez egindako eskaerak plataforman edo erabiltzaile-izena eta pasahitza.
  4. Crear un cliente: Una vez que se dispongan de permisos es necesario desarrollar  un Cliente para que realice la petición a los servicios publicados en la plataforma.
  5. Bezeroak betetzeko, zerbitzuak ematen diren (helburuko web deskribatu dituzte. Horretarako, zerbitzu bakoitzaren berariazko Web plataforma (WS aurrerantzean) (WS WSDL fitxategiaren urla sartu behar, eskaera XML schema duen mezua idazteko zerbitzuak itzulitako eta erantzunaren mezua. Horretarako, informazioa ematen al TS@ web orriaren deskargak atalean, administrazio elektronikoa atarian ( http://administracionelectronica.gob.es/ctt/tsa ), eremu mugatuan erregistratutako erabiltzaileentzat. hainbat adibide ematen dira, Baita bezeroak egindako XML WSDL Java. RFC eskaerak egiteko aukera Ere badute.

 

Para emplear la plataforma TS@ se deben cumplir una serie de prerrequisitos, que enumeramos a continuación:

  • Alta eman behar izateko lurrean aplikatzean, bere kasuan, ziurtatu usar autenticación batera agiri bidez edo erabiltzailearen pasahitza sartzen Duzunean datuei alta emandako zerbitzuez baliatu ahal izango zara, aplikazioa da. aplikazio Bati alta emateko, urrats hauek egin behar ditu:
    1. Ponerse en contacto con el servicio de soporte (CAU) de @firma, indicando el Organismo (Ministerio, Comunidad Autónoma o Entidad Local) que desea integrarse en el servicio, así como los datos de contacto del mismo:
    Harremanetarako formularioa
    2. - EAZ Zerbitzua harremanetan jarriko da Erakunde horren berri emateko beharrezkoak diren aurrebaldintzak hasteko integrazioa aurrebaldintzak bete Ondoren, Laguntza zerbitzua (ELZ) ongietorria ematen Duen dokumentazioa irudian, ditu:
    a. ACL (sarrera kontrolatzeko inprimakia).
    b). -
    c. TS@ Zerbitzuak.
    d. bezeroa Eskuz sartzeko, TS@.
    3. El Organismo debe devolver el ACL debidamente cumplimentado al servicio de Soporte (CAU) para finalizar el proceso de integración.
  • Bestela, kontuan hartu behar da zerbitzu horietarako sarbidea SARA sarearen bidez egiten da. hori ere administrazio publikoen intranetaren bidez konektatu behar da haren Esanetan, Autonomia edo toki erakundeak. horretarako, haiekin harremanetan jarri behar dute (alegia, ez dira Ip). sarrera hori Komenigarria da aurrerapenez izapidetzea. Bitartean, giro kontrolatuetan jarri al gara probak egin daitezke internetetik eragina (inguru hori benetako antzekoa da. irudian, konfigurazio berberekin, zerbitzuak, onartutako ziurtagiri, produkzioan duten...).

El ACL (Lista de Control de Acceso) es un modelo de solicitud de datos de acceso y utilización de los servicios de la TSA (formulario en formato EXCEL). Contiene una serie de datos necesarios para realizar la integración del Organismo en la TSA. A continuación, se explican los distintos campos del formulario:

  • Conjunto de datos "Datos a rellenar": Se debe indicar la IP desde la que se accederá a los servicios la TS@  y los datos de una persona de sistemas/comunicaciones con la que podamos contactar en caso de que se produjese algún problema de conexión, así como indicar los protocolos de comunicación que se utilizar.
  • Conjunto de datos "Datos a rellenar (Sólo si se usa WS)": En caso de de solicitar acceso a través de WS, se ha de informar de los siguientes datos:
    o Formato de la Firma de Respuesta.- Formato de firma con el que desea que la plataforma firme los mensajes de respuesta a sus peticiones de servicio.
    o Método de autorización.- Método con el que autenticarán sus mensajes de petición de servicio a la plataforma TS@. Se recomienda con certificado.
    o Cifrar mensajes SOAP.- Indica si se desea cifrar el SOAP remitido mediante una clave simétrica. En caso afirmativo, ésta ha de ser indicada en este punto.
  • Conjunto de datos "Datos a rellenar (Sólo si se usa RFC 3161 sobre SSL autenticado)" y Conjunto de datos "Datos a rellenar (Sólo si se usa RFC 3161 sobre HTTPS)": Si se solicita el acceso mediante uno de estos protocolos, ha de indicarse el certificado con el que se autenticarán en cada caso.
  • Datu-multzo “ Erakunde ” bete beharreko datuak:
    o Conjunto de datos "Entorno": Señalar el entorno al que se desea acceder (Desarrollo, Producción o ambos).
    datu multzo edo aplikazioa ": alta eman Behar da aplikazioaren izena eta aplikazioa, Erakundearen deskribapen laburra (Ministerioa eta Zuzendaritza nagusia, Autonomia-erkidegoko edo Tokiko Erakunde), egiten ari den aplikazioa. arduradunaren Datuak aplikazioan, harekin harremanetan jarriko gara horren gaineko jakinarazpena eginez gero al. zerbitzu telematikoen aplikazio jasango duen Deskribapen laburra eta URL bera izango da.

Existen dos entornos de la plataforma de TS@: uno de desarrollo para la realización de pruebas, y uno de producción, que se corresponde con el entorno real de la plataforma.

Url helbideak sartzeko eskaera egiteko protokoloaren arabera ondoren daude. A eta SSL protokoloak eta atakak aldatu izan zaizkie RFC RFC hedatzeko administrazio tresnaren bidez, eta hortik aterako da abiapuntua ondorengo hauek dira:

Administrazioen arteko lankidetza (sarean (Sare SARA):

  • Web Zerbitzuak
    HTTP sarrera (ez da segurua):
    http://XXX.XXX.XXX.XXX/tsamap/VerifyTimeStampWS
    http://XXX.XXX.XXX.XXX/tsamap/RenewTimeStampWS
    http://XXX.XXX.XXX.XXX/tsamap/CreateTimeStampWS
    HTTP sarrera (segurua):
    http: / / / / XXX.XXX.XXX.XXX tsamap VerifyTimeStampWS
    http: / / / / XXX.XXX.XXX.XXX tsamap RenewTimeStampWS
    http: / / / / XXX.XXX.XXX.XXX tsamap CreateTimeStampWS
  • HTTP eskaerak:
    http: / / / / XXX.XXX.XXX.XXX:8443 tsamap TspHttpServer

Siendo XXX.XXX.XXX.XXX la URL de acceso a los servicios ofrecidos por la TSA que, en función del entorno al que se acceda, ésta puede tomar los siguientes valores:

  • Sartu URL (TSA Garatzeko ingurunea:
    - DNS Izena (SARA Sareak): des-tsafirma.redsara.es
  • URL (TSA PRODUCCIÓN inguruan ere.
    - DNS Izena (SARA Sareak): tsafirma.redsara.es

Zerbitzuaren web zerbitzuen bidez egindako eskaerak (Web Services (WS) egin behar dituzten portuetako 80 (http) EDO 443 (https). HTTP RFC Eskaerak denbora-zigilua bidez zuzenduko dira portuko 8443 irudian.

Dokumentu hori lortzeko, "Área egiteko" Plataforma ekimenaren “ denbora-zigilua ” TS@ atalean alta Agiria bete eta IP ".

Puede encontrar toda la información sobre la TS@ en la iniciativa del PAe creada a tal efecto. En el área de descargas de dicha iniciativa pueden encontrar la documentación de los servicios así como los ejemplos de integración.

Erregistratutako erabiltzailea izan behar da dokumentazio osatua lortzeko atarian PAe eta intraneteko atari Administratiboa lortu al (SARA Sarea).

Las peticiones a la plataforma TS@ han de estar codificadas en UTF-8. Las respuestas de ésta se hallan en dicho formato.

Taldea prest daude erakunde publikoek lagundu dion informazioa emanez eta zerbitzuen erabilerari buruzko azterketa eta parte hartuko duten jardueren integrazio zerbitzuen Plataforma sistemak.

Este Centro de Atención es accesible SOLO PARA DESARROLLADORES DE APLICACIONES DE LAS ADMINISTRACIONES PUBLICAS. Para comunicar una incidencia o solicitud de soporte al Centro de Atención a Integradores y Desarrolladores (CAID) rellene el formulario Web de apertura de solicitudes de soporte técnico: - Sartu al formularioa

Horario de soporte: de lunes a jueves de 8.30 a 18:30h. y viernes de 8.30 a 15h.

  • Denbora zigilatzeko zerbitzua.
    eskaera edo denbora-zigilua WS bidez.
    eskaera edo denbora-zigilua RFC bidez.
  • Denbora zigiluen zerbitzuak baliozkotzea.
  • Denbora zigiluen zerbitzuak resellado.

Une honetan erabiltzaileen esku jarri diren zenbait @firma banaketa-zerrendak izena eman dezakete. zerrenda horiek dagozkien jakinarazpenak jasoko Bidez aldaketa garrantzitsuak diren proiektuarekin zerikusia duten irudian (eguneratzeak, esku-hartzeak...).

Para más información, se ruega que se consulte la sección de Contacto de los diferentes proyectos (plataforma de firma @firma, Cliente de Firma, TS@…).

- Suite bidez @firma topatuko dugu, gainera:

  • Un Cliente de Firma para la creación de firmas en local ( Bezeroa ).
  • Plataforma ziurtagiriak egiaztatzeko eta sinadura elektroniko ( @firma ).
  • Un componente para la integración de la firma en los flujos de trabajo organizativos ( Port@firmas ).
  • Un demostrador de los servicios de @firma: Validación de firmas y certificados digitales, creación de firmas digitales, etc. ( Berretsi ).

 

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