content _ mod _ accesskey

Bestelako argitalpenak

Argitalpenen hautaketa garrantzi berezia duten administrazio elektronikoaren arloan lankidetzan.

Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika aplikatu eta Gidak

Política de gestión de documentos electrónicos. 11 Guías de aplicación (3ª ed.) (2019)

2001eko abuztua 2019

Osagarri moduan Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika (PGD-e) del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas (MINHAP) (2ª ed. 2016) se publican estas Aplikatu Gidak... dokumentuak kudeatzeko prozesuak dira, zehaztutako NTI dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika.

Aplikazio-eremua eta zerbitzu zentraletan egingo dute urteko periferikoak Ogasun ministerioa eta urteko Funtzio Publikoko ministerioa Erakunde horietan Ere aplikatuko dira. horiei lotutako edo mendeko ministerioa

Se publican en agosto de 2019 y son una coedición del Ministerio de Hacienda y del Ministerio de Política Territorial y Función Pública.

  1. Guía de aplicación de Implantación de la Política de Gestión de Documentos Electrónicos (Deskargatu PDF-652 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Deskargatu ePUB-238 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  2. Erregistroak Ditu eta aplikatzeko gida   (Deskargatu PDF-676 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)   (Deskargatu ePUB-1,29 MB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  3. Aplikatu gidak. (Deskargatu PDF-558 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)   (Deskargatu ePUB-531 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  4. Aplikatu gidak. (Deskargatu PDF-823 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Deskargatu ePUB-1,10 MB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  5. Informazioa eskuratzeko aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-1,53 MB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Deskargatu ePUB-1,62 MB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  6. Kalifikazio aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-612 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Deskargatu ePUB-542 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  7. Ondo aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-717 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) ( Deskargatu ePUB-241 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  8. Transferentzia aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-592 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Deskargatu ePUB-842 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  9. Ezabatu aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-1,63 MB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Deskargatu ePUB-2,32 MB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  10. Izapidetze eta Kudeatzaile Dokumentalak aplikatzeko gida (Deskargatu PDF-602 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)   (Deskargatu ePUB-280 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  11. Digitalizazioa aplikatzeko gida   (Deskargatu PDF-798 KB) (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Deskargatu ePUB-1,16 MB) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  • Elkarreragingarritasuna
  • Zerbitzu elektronikoak
  • Administrazioen arteko lankidetza

Política de gestión de documentos electrónicos del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas (2ª ed.) (2016)

2016ko maiatzaren 1a

Ogasun eta herri administrazio ministerioa (MINHAP). bigarren edizio elektronikoa. [2016ko maiatzaren]. 320 orritik (PDF fitxategia.
Equipo responsable de la elaboración del documento: Grupo de Apoyo de Normativa y Tecnología (Grupo de Trabajo para la Coordinación de Archivos) Coordinador: Gerardo Bustos Pretel. [colabora la Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones DTIC]
Edita: © Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.Secretaría General Técnica. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones. Centro de Publicaciones.
NIPO: 630-16-299-1

  • OHARRA: Dokumentuak kudeatzeko politika MINHAP proiektu onenaren saria jaso zuen (irudian, gaztela eta leongo fitxategien artxibo vii. kongresuan (2016ko maiatzaren 25-27)

Existe una 1ª ed. de este documento publicada en junio de 2014 NIPO: 630-14-160-X 

Sartu 2. edizioa:

  • ANEXO 11. Estructuras de información para el almacenamiento  de metadatos complementarios y estructuras de información para el ingreso en el archivo electrónico
  • 12. Eranskina Tratatzen diren berme tekniko eta sinadura elektronikoaren inguruan dituen behin betiko dokumentu elektronikoak espedienteak artxibatu eta unean pre-ingreso

orrialdea behera Informazio gehiago: Artxibo elektronikoa

  • Zerbitzu elektronikoak
  • Elkarreragingarritasuna
  • Administrazioen arteko lankidetza

Hitzaldiak: dokumentu elektronikoak kudeatzeko Politika (gabe)

2014ko abuztuaren 1a

Política de gestión de documentos electrónicos MINHAP: Ponencias complementarias al documento. Dokumentua prestatzea (talde arduraduna: araudi - eta Laguntza taldea (koordinatzeko Lan-talde Artxiboak). koordinatzailea: Gerardo Pretel Bustoak.
Argitaratzailea: Ogasun eta herri administrazio Ministerioa)
Secretaría General Técnica. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones. Centro de Publicaciones, [publicado en agosto de 2014].- 1 pdf de 192 p.  NIPO: 630-14-160-X

ÍNDICE:

  • Aurkezpena/Gerardo inguruko hitzaldiak Erabilgarritasuna expediente-e Pretel Busto
  • Ponencia 1. Determinación del Esquema Institucional de Metadatos/ Andoni Pérez de Lema Sáenz de Viguera
  • Ponencia 2. Planteamiento de firma electrónica en la política de gestión de documentos electrónicos del MINHAP / Carmen Conejo Fernández y Álvaro Tapias Sancho
  • Ponencia 3. Tratamiento global del registro. Documento sobre el registro como trámite y como procedimiento de gestión / Luis Romera Iruela y Rosa Martín Rey
  • Ponencia 4. Elaboración de un Repertorio de Series Documentales para el Departamento / Luis Romera Iruela y Rosa Martín Rey.
  • 5. Taldea. - kontserbatzeko egutegiaren arabera, dokumentuen kontserbazioa eta Alejandro Gómez Millaruelo al biltegia
  • Ponencia 6. Tratamiento y gestión del correo electrónico como documento electrónico / Álvaro Reig González y Alejandro Millaruelo Gómez
  • Ponencia 7. Proceso de transferencia de documentos electrónicos / Cristina Martínez Merencio
  • Ponencia 8. Destrucción o eliminación segura de documentación electrónica y soportes informáticos / Alejandro Millaruelo Gómez y Andoni Pérez de Lema Sáenz de Viguera
  • 9. Txostena. José Luis García Martínezek jaso/Balorazioa
  • Elkarreragingarritasuna
  • Zerbitzu elektronikoak

Eraldaketarako ekintza plana.

Plan de acción de transformación digital del Ministerio de Hacienda y Función Pública (2017)

2007ko ekainaren 1a

Argitaratzailea: Funtzio Publikoa Ogasun ministerioa eta idazkaritza Orokor teknikoa. Zuzendariordetza Nagusiak informazio, dokumentazio eta argitalpenen. Argitalpen-zentroa. 2007ko ekainaren 1ean. NIPO: 169-17-099-6

  • Zerbitzu elektronikoak

Sektore publikoaren informazioa berrerabiltzeko lanak (RISP)

Plan de medidas de Impulso de la Reutilización de la Información del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas 2012 - 2014 (Plan RISP) (2012)

01 abe.

Edukiak koordinatzea eta egitea: Lan-taldeak koordinatzeko Web Argitalpen inguru (GTCEW). edukiak kudeatzeko Unitatea sarean .- argitaratzailea, MINHAP, Zuzendariordetza Nagusiak informazio, dokumentazio eta Publicaciones.- 1) 67. or. NIPO: 630-12-201-3

  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Gobernu irekia

Gobernantza publikoa

Manual de simplificación administrativa y reducción de cargas para la Administración General del Estado (2014)

2014ko irailean.

El presente Manual es resultado de una propuesta de la Subcomisión de Simplificación Administrativa de la Comisión interministerial para la Reforma de las Administraciones Públicas (CORA).

  • Gobernu irekia
  • Herritarra
  • Herritarra

Araugintza hobetzeko europan: Espainia (2011)

2011 abendua 1

promueve, Dirección General de Organización Administrativa y Procedimientos; publicado originalmente por la OCDE en Inglés con el título: Better regulation in Europe: Spain. (Leiho berri batean Irekitzen Du)  ; la calidad de la traducción española y su coherencia con el texto original es responsabilidad del Ministerio de Política Territorial y Administración Pública.- 1ª ed. - Edita: Ministerio de Política Territorial y Administración Pública, diciembre 2011. NIPO: 850-11-059-2

Eskuliburu hau sartzen da: Gobernantza Publikoa Eremua (MPTFP) (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  • Gobernu irekia

Guía Metodológica para la elaboración de la Memoria del Análisis de Impacto Normativo (2010)

2010eko urriaren 19a

publicado por el Ministerio de la Presidencia. Secretaría General Técnica. Centro de Publicaciones, 2010. NIPO: 000-10-019-2. Se realizó también como publicación impresa: Depósito legal : M-31358-2010. Imprenta Nacional del Boletín Oficial del Estado.

  • Gobernu irekia

Manual internacional del Modelo de Costes Estándar: una traducción del International Standard Cost Model (2007)

2007ko apirila.

Ebaluazio AEVAL-Abril-2007 saila. PDF 81 - 1 or. (Paper - 6. zk. 6 Hainbat Paper/2007) .- NIPO: 331-07-018-6

  • OHARRA: La traducción del presente manual se ha realizado bajo la dirección del Departamento de Evaluación de la AEVAL, contando con la autorización de la Red Internacional de la Metodología de Costes Estándar. El original en inglés de esta manual, publicado en agosto de 2004, está disponible en la página web de la Red Internacional (www.administrataive-burdens.com)   

  • Gobernu irekia

Neurtzeko metodologia administrazio-kostuak: Cost estandarrera Model (2006)

2006ko urtarrilaren 1a

Pablo González de Herrero Fernández ; Luis Castro Pérez; Marie Farmer. Dirección General de Inspección, Evaluación y Calidad de los Servicios, 2006 (Evaluación y calidad. Papeles de evaluación; 4).- Edita: Ministerio de Administraciones Públicas (MAP). 1 PDF de 51 p. NIPO: 326-06-058-1

  • Gobernu irekia

Bildutako legeria

Código de administración electrónica (del BOE) –actualización periódica, con normas consolidadas-

2010eko otsaila 11

Publikoa: Estatuko Aldizkari Ofiziala, alegia (BOE), Aukeratzea eta antolatzea: Idazkaritza nagusiaren Administrazio Digitala (SGAD)

  • Nortasuna eta sinadura elektronikoa
  • Lege 39 eta 40
  • Elkarreragingarritasuna
  • Zerbitzu elektronikoak

Kode Elkarreragingarritasuna araudia Biltzea (2007ko)

2007ko azaroaren 1a

1ª ed. [noviembre de 2017]. Soporte: papel (y también en libro electrónico) .-ISBN: 978-84-476-904-8.- NIPO: 169-17-122-3.

Araudi honen eguneratzea eguneratu du.

  • Capítulo 1: Normas generales: Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público (extracto). Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento administrativo Común de las Administraciones Públicas (extracto). Real Decreto 1671/2009d, de 6 de noviembre, [...] Real Decreto 4/2010, de 8 de enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Interoperabilidad en el ámbito de la Administración Electrónica.
  • Gida eta gida kapitulua 2: egokitu al Elkarreragingarritasunerako eskema nazionala (ikuskaritza betetzeko Elkarreragingarritasunerako eskema nazionala.
  • Dokumentu elektronikoak eta Elkarreragingarritasuna 3: kapitulua.
  • Datuak Aztertu eta 4: kapitulua.
  • Elkarreragingarritasun eta estandarrez 5: kapitulua.
  • Sinadura elektronikoa eta Elkarreragingarritasuna 6: kapitulua.
  • Komunikazio-sare 7: Elkarreragingarritasuna eta kapitulua.
  • Elkarreragingarritasuna 8: kapitulu eta berrerabiltzea.

deskargatu Informazio gehiago: Elkarreragingarritasuna, PAe atala

  • Elkarreragingarritasuna
  • Lege 39 eta 40

Administrazio elektronikoa. Legezko testuak (2016)

urria dela.

(5. Edizioa: urria dela), 11. zk ./Testuak legales.. Ministerio de economía y Hacienda (Aldizkari Ofizialak (Separata. ISBN Paperezko edizioa: 978-84-476-0841-6.- NIPO: 630-16-361-0. (liburu elektronikoa bada ere)

Contiene la siguiente normativa sobre administración electrónica, actualizada a octubre de 2016:

  • 59/2003 Legea, abenduaren 19koa, sinadura elektronikoarena.

  • Real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, del Ministerio de la Presidencia, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos

  • 3/2010 Errege Dekretua, urtarrilaren 8koa arautzen duenak, administrazio elektronikoaren esparruan segurtasun eskema nazionala.

  • Real Decreto 4/2010, de 8 de enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Interoperabilidad en el ámbito de la Administración Electrónica.

  • Real Decreto 1495/2011, de 24 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público, para el ámbito del sector público estatal.

  • Orden HAP/566/2013, de 8 de abril, por la que se regula el Registro Electrónico Común.

  • 2014Ko 806/Errege Dekretua, irailaren 19koa, antolamenduaz eta tresna horiek eraginkorrak (informazioaren eta komunikazioaren teknologiak administrazio orokorrean eta haren organismo publikoen Egoera.

  • Gaiarekin zerikusia duten gaiak, administrazio elektronikoa Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas bai Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público .

  • Se complementa con notas a pie de página así como índices sistemático y  analítico por materias para facilitar su consulta.

  • Lege 39 eta 40
  • Zerbitzu elektronikoak

Administrazio elektronikorako eta herritarrei zerbitzua (2009)

2009ko azaroak 09

La administración electrónica y el servicio a los ciudadanos: el Ministerio de Economía y Hacienda ante los retos de la ley 11/2007, de Acceso Electrónico de los Ciudadanos a los Servicios Públicos.- 1ª ed . - edición en internet.- Ministerio de Economía y Hacienda ; Real Casa de la Moneda , febrero de 2009 . - 1 fichero pdf ; 310 p.- (e-publicaciones ). - ISBN 978-84-9720-154-4

  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak
  • Elkarreragingarritasuna
  • Segurtasuna
  • Zerbitzu elektronikoak

Aurkeztutako faktura elektronikoen bidez herri-administrazio FACe [aldizkaria,] linean

Informe mensual acerca de: Facturas electrónicas presentadas a las AAPP a través de FACe (2015-

2010eko urriaren 1a

Esta publicación electrónica de periodicidad mensual y se realiza desde octubre de 2015. Se ofrece cada mes una publicación en PDF del informe. Los datos de este informe recogen información agregada de todas las facturas recibidas en FACe y dirigidas a todas las Administraciones Públicas adheridas al sistema.

  • Se difunde desde el portal del Ministerio de Hacienda - Central de Información- Periodo Medio de Pago a Proveedores-Informacion AAPPs
  • Origen de los datos: Indicadores DataOBSAE - Secretaría General de Administración Digital (SGAD)
  • OHARRA: La 25/Legea, 2013ko abenduaren 27koa. (Leiho berri batean Irekitzen Du) faktura elektronikoa sustatzeko eta fakturen kontabilitate-erregistrorako sortu zuten sektore publikoan berrikuntzak (barne dago martxan jarritako hainbat sektore publikoan desagerrarazteko arriskuan. lege horren 15. Artikuluko 4. jarri zen indarrean. egun horretatik aurrera, 2015eko urtarrilaren data herri-administrazio guztien (.) jaso behar dute nahitaez, hornitzaileen fakturak bide elektronikoz

  • FACe es el punto general de entrada de facturas electrónicas y permite presentar éstas ante cualquier órgano de la Administración General del Estado.

  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Enpresa
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak

Boletín estadístico del personal al servicio de herri-administrazioek: BEPSAP [aldizkaria,] linean

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones públicas. Erregistro nagusian Norberaren BEPSAP (julio 2019)

otsailak 13: "

Edukiak prestatzea eta koordinatzea. Langileen Erregistro Zentralean (Zuzendariordetza Nagusia funtzio publikoa eta urteko ministerioa Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia Transformazio Ekonomikoak eta Digitala (gaietarako ministerioa.
Edita: © Ministerio de Política Territorial y Función Pública.  [Publicado en febrero de 2020]. 1 fichero PDF (2,89 MB), de 62 páginas impresas. NIPO: 277-19-051-3

OHARRA : Este boletín (BEPSAP) tiene como objetivo presentar información que facilite el conocimiento de los efectivos de personal que prestan servicio en las distintas administraciones públicas. Es de periodicidad sei hilean behin Publicarse en hasi zen. 1990 duena Langileen Erregistro Zentralean (BBB) Aurrera. 2009 Linean bakarrik editatzen da.

  • OHARRA : Langileen Erregistro Zentrala (Leiho berri batean Irekitzen Du) disponible en Área Función Pública del Ministerio de Política Territorial y Función Pública.

  • En esta edición, el Boletín ha comenzado una doble transformación: por un lado, su estructura de datos se adapta a la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público; esto implica novedades como la desagregación de la información distinguiendo los departamentos ministeriales de sus organismos autónomos, la inclusión de las universidades públicas dentro de la Administración de las Comunidades Autónomas o la inclusión de nuevos organismos en el sector institucional del Estado. Por otro lado, se reduce la información ofrecida en este documento, a la vez que se proporciona acceso por primera vez a todos los datos con los que se elabora este Boletín, con el objetivo de permitir a los interesados explotar directamente la información del modo que les resulte más interesante. Por tanto, la información de este Boletín puede ampliarse en el siguiente enlace: http :///////rcp boletin.html funcion-publica funcionpublica www.mptfp.gob.es. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  • Zerbitzu elektronikoak
  • Administrazioen arteko lankidetza

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones públicas. Erregistro nagusian Norberaren BEPSAP (urtarrilean 2019)

ekainaren 20an 2019

Edukiak prestatzea eta koordinatzea. Subdirección General del Registro Central de Personal y Secretaría General de Administración Digital (SGAD) Funtzio Publikoko ministerioa, alegia.
Argitaratzailea: Funtzio Publikoko Ministerioa.... Baliabide Zuzendariordetza nagusia, argitalpenak eta dokumentazioa [Ekainean argitaratutako 2019]. PDF fitxategi bat (4,77 M), 110. orrialdeak inprimatuta. NIPO: 277-19-051-3

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones públicas. Erregistro nagusian Norberaren BEPSAP (2018. uztaila)

2018ko abenduaren 14a

Edukiak prestatzea eta koordinatzea. Subdirección General del Registro Central de Personal y Secretaría General de Administración Digital (SGAD) . Edita: © Ministerio de Hacienda. S.G.T. Subdirección General de Información, Documentación y Publicaciones. Centro de Publicaciones. [publicado en diciembre de 2018]. 1 fichero PDF (3,96 MB), de 110 páginas impresas. NIPO: 169-18-071-3

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones públicas. Erregistro nagusian Norberaren BEPSAP (2018ko urtarrilaren)

2018. uztailaren 26a

Edukiak prestatzea eta koordinatzea. Langileen eta idazkaritza nagusia (Erregistro Nagusia Zuzendariordetza Nagusia administrazio digitalaren (SGAD) . Argitaratzailea: Ogasun ministerioa.... S.G.T. Zuzendariordetza Nagusiak informazio, dokumentazio eta argitalpenen. Argitalpen-zentroa. [2018ko] uztailean argitaratua. PDF fitxategi bat (4,43 MB), 110 inprimatutako orrialdeak. NIPO: 169-17-135-1

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas. Registro Central de Personal. BEPSAP (julio 2017)

2007ko abenduaren 29a

Edukiak koordinatzea eta egitea (Idazkaritza Nagusia eta administrazio digitalaren Funtzio publikoko zuzendaritza nagusiari (SGAD). Argitaratzailea: Ogasun ministerioa eta funtzio publikoa.... S.G.T. Zuzendariordetza Nagusiak informazio, dokumentazio eta argitalpenen. Argitalpen-zentroa. 2007ko abenduan argitaratu []. PDF fitxategi bat (% 4,25 MB), 110 inprimatutako orrialdeak. NIPO: 169-17-135-1

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas. Registro Central de Personal. BEPSAP (enero 2017)

2007ko uztailaren 1a

Edukiak prestatzea eta koordinatzea. Langileen banaketa (Erregistro Nagusia eta idazkaritza nagusia, administrazio digitalaren (SGAD). Argitaratzailea: Ogasun ministerioa eta funtzio publikoa.... S.G.T. Zuzendariordetza Nagusiak informazio, dokumentazio eta argitalpenen. Argitalpen-zentroa. 2007ko uztailean argitaratu []. PDF fitxategi bat: inprimatutako orrialdeak. NIPO: 169-17-135-1

Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones públicas. Erregistro nagusian Norberaren BEPSAP (2016 uztaila)

01 abe.

Edukiak koordinatzea eta egitea: zuzendaritza nagusia eta idazkaritza nagusia, administrazio digitalaren Gobernantza Publikoa (SGAD). Argitaratzailea: Ogasun ministerioa eta funtzio Publikoa S.G.T. Zuzendariordetza Nagusiak informazio, dokumentazio eta argitalpenen (PDF fitxategi bat abenduan argitaratu genuen [] .- 110 g. impresas.- NIPO: 630-15-159-1

  • OHARRA PDF honetan dago: consolido zuzentzea eta hutsen zerrenda (2007ko martxoa) zeuden tauletatik (bazkide eta koadroak), 1.1. 1.5 (1.5.1, 1.6.1, 17, 1.7.1 1.7.2 eta 2 epigrafea eta "Alderdi nagusiak aurtengo".

Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia