the accesskey _ mod _ content

Strategic plans in the Autonomous City of Melilla

Responsible and collaborators in the government of the digital administration

Other portals and documents related to the digital administration

Autonomous City of Melilla. Portal of Transparency

La Ciudad Autónoma de Melilla en cumplimiento de la Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de Transparencia, Acceso a la Información Pública y Buen Gobierno, quiere rendir cuentas a la ciudadanía sobre su gestión y actuaciones.

III Plan de Calidad y Modernización de la Ciudad Autónoma de Melilla (2012-2015)

01 April 2012

Firmado en abril de 2012 por la D.G. de Administraciones Públicas y la Excma. Sra. Consejera de Administraciones Púlbicas. 1 pdf de 9 pág.

NOTE: the III Plan of Quality and modernization (Opens in new window) is based on the following areas:

  1. An inclusive Administration, close, easy and citizen-oriented.

  2. Total Quality of services.

  3. Transparency and citizen participation.

  4. Enhanced E-government

  5. Involvement, training, rationalization and active participation of civil servants.

  • Electronic services
General access point
General access point