"/>

Eap - proiektuaren DE4A erakusten ditu eskualdeen eta hirien europako Astea, gobernu eta herritarren eta enpresen arteko harremanak nola sinplifikatu
accesskey _ mod _ content

Proiektua DE4A erakusten ditu eskualdeen eta hirien europako Astea, gobernu eta herritarren eta enpresen arteko harremanak nola sinplifikatu

2021 urriak 04

Urriaren 12an, 2021/17:30 a 18:30 (CEST), Digital Europe for All (DE4A), europako programak finantzatutako proiektu 2020. urteari begira, lagina, bere pilotu bidez ”, “ nola sinplifikatzea, eta, horretarako, administrazio publikoen arteko elkarrekintza Moving Abroad europako herritarren eta estatu jakin batekoak ez diren informazio-saio bat 19. eskualdeen eta hirien europako Astea online (# EURegionsWeek).

Bai, bai eskualdeek eta hiriek ebko kide diren estatuetan, funtsezkoa da merkatu Único Digitala eraginkorra lortzeko enpresek eta europarrek beren eskubideez balia daitezen mugen ezabatzearekin gabe, etengabeko hazkundea bai enpresetan, baita langileen mugikortasuna duten herritarrak beharrezkoak dira inbertsio berriak erakartzea.

Bazkide gisa hautatutako eskualdeen eta hirien europako Astea, europako ekimen guztiek parte har dezakete online informazio saioa “ Simp herritarren ordezkariekin elkarreragiten dute gobernuek eta negozioen lificando nola antolatutako ” saioa egingo da urriaren 12a (asteartea DE4A 17:30 a 18:30 (CEST) eta bertan aurkezten DE4A erronkei aurre egin eta proiektua nola laguntzen onurarako mugaz gaindiko elkarreragingarritasun-kopuru berdinez herritarren eta enpresa bat da, “ Moving Abroad ” lantza 2021 urriaren sortzeko prozesu digitalen eta administrazio-probak eskatzeko aukera ematen dute denbora errealean hizkuntza-oztoporik gabe, eta horrek erraztu egiten baitu europako herritarren mugikortasuna estatu kideen artean.

La Eskualdeen eta hirien europako astea (# EURegionsWeek) ekitaldi handiena da urteko ospatzen den kohesio politiketan bruselan. Haziz joan da plataforma bakarra bihurtu arte komunikazio eta harremanetarako diren eskualde guztien artean, europako hiri eta barne-arreben, koinata-koinatuen, funtzionario, adituak eta akademikoak.

Orain, zabalik dago bilerarako “ erregistroa Herritarren eta negozioak nola ordezkariekin elkarreragiten dute gobernuek sinplifikatu antolatutako DE4A ”.

DE4A buruz

Estatu kideek europar batasuneko hainbat erronka zerbitzu hobeak emateko dezaketen, merkatu bakarra digitala, guztiz operatibo modu eraginkorrean merkatuaren eskubideak Único herritarren eta enpresen aldetik.

Digitala Europe for All (DE4A) hiru urteko H2020 proiektu bat da, bazkide 10 23 pilotu bideratua, eta helburua estatu kide laguntza eman behar da aldaketa Digitala Única sortutako, Europa osoan Erregelamendua (EB) 2018/1724 lagundu, eta Merkatu Único Digitala egia bihurtzeko.

Zeruertzeko tokiarekin lerrokatuta dago proiektua ekintza-plana 2016-2020 administrazio digitalaren-estrategiekin lotzea eta esparru europarra Ezartzeko elkarreragingarritasun-arauak betetzen direla, guztira, aplikatu beharreko bat ezartzeko, gardentasuna, erantzukizuna eta konfiantza co-creación kultura.

Helburua da migrazioa erraztea Zerbitzu Publiko Digitalak batzuk europan funtzionatzen badu, hainbat parte-muga geografikorik gabe, konfiantza sendotzea, sektore-erakunde publikoetan eta ondorio positiboak kuantifikagarriak, eragotzi anitzetako eraginkortasun eta administrazio-kargak urritzeko eta kostuak.

Programaren finantzaketa jaso zuen ikerketa eta berrikuntza ” europako Batasunak 2020. urteari begira ” (H2020) finantzaketa-erabakia azpian 870.635 kopurua.

• Herritarrak
  • Administrazioen arteko lankidetza