Participación da SGAD na XV Reunión Anual de Rede GEALC

• Escoitar
  • Copiar

23 novembro 2021

Na XV reunión anual expúxose unha discusión a través do intercambio de experiencias e prácticas rexionais e extrarregionales de servizos dixitais transfronteirizos, identidade dixital, ciberseguridade e modificacións no mundo do traballo, entre outros aspectos.

Hai 18 anos, un grupo de funcionarios dos países de América Latina, por instancia da Organización dos Estados Americanos (OEA), reuníronse en Santiago de Chile en novembro de 2003 para coñecer experiencias do país anfitrión nun tema entón incipiente: o goberno electrónico. Esta foi a reunión fundacional dun mecanismo de traballo que, a partir de 2005, coa incorporación de países do Caribe, coñeceríase como Rede de Goberno Electrónico de América Latina e o Caribe(Abre en nova xanela) ou Rede GEALC.

Despois de varios logros, (como a realización de reunións de carácter ministerial en 2009, o diálogo permanente con experiencias de referencia a nivel mundial -como é o caso de Corea do Sur-, a consolidación do empoderamiento dos países coa constitución dun comité executivo como mecanismo de gobernación da rede desde 2014, a incorporación como observadores dos países da península Ibérica en 2015 e a declaratoria na cal as autoridades ministeriais), os actores comprometéronse a fortalecer a Rede como mecanismo de impulso ao goberno dixital. Desta forma, a Rede GEALC inclúe desde 2020 como membros plenos a todos os Estados Membros da OEA, constituíndose na Rede Interamericana de Goberno Dixital por excelencia.

En esta  XV Reunión da Rede GEALC(Abre en nova xanela)  tratáronse os desafíos que debemos afrontar nun mundo cambiante que aprendeu que a transformación dixital gobernamental resulta esencial para a reactivación social e económica dos países, así como para a profundización da integración e o intercambio máis aló das fronteiras.

A participación da delegación española, da Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD), centrou o seu relatorio en dar a coñecer as súas experiencias no campo da identificación e firma electrónica,  o marco europeo actual e as futuras accións a desenvolver.

Presentación da SGAD na XV Reunión GEALC(Abre en nova xanela)  (powerpoint)

• Cooperación interadministrativa