"/>

Eap - zaragozako udala bere zerbitzuak eskura jartzen kontratazio publikorako proiektuaren esparruan garatutako “ They Buy For You ”
accesskey _ mod _ content

Zaragozako Udalak bere zerbitzuak eskura jartzen kontratazio publikorako proiektuaren esparruan garatutako “ They Buy For You ”

2021 otsailaren 16a

Zaragoza They buy for you logoa

Estos servicios favorecen el conocimiento y la comprensión de los datos por parte de la ciudadanía y mejoran la transparencia de los procesos de contratación.

Hiru modalitate daude:

1. Herritarrei zuzendutako zerbitzuak
  2. Reutilizadores zuzendutako zerbitzuak
  3. Erakundearen beraren zerbitzuak

Herritarrei zerbitzuak

Bistaratze-zerbitzua garatu du informazioliburuxkarekin dadin laguntzeko. askoz zehatzago aztertzen eta ulertzen laguntzea kontratazio-prozesuak.

Zerbitzu honek aukera ematen dio herritarren arazoei buruzko informazioa eskuratu ahal izateko, hala nola parte hartu duen kontratuak enpresa bat irabazi duen - eta eman zaien presentado- edo enpresa baino gehiago dira eskainitako zenbatekoa edo zer kontraturik gehienak eskainitako ere kontratazio-ekosistema azken 5 urtetik behin, zaragozako udala eta horien mendeko erakundeek sortu dituzten kontratuak zenbatekoa: lortzen dira. oro har, udalarentzako kostua:, sarrerak sortzen dituzten, etab.

Gainera, deskargatzeko aukera ematen du informazioa, herritarrek aukera harekin lan egin beharrik gabe eduki beharreko ezagutza tekniko handia.

Reutilizadores zerbitzuak

Udalak bi apis bat ere sortu ditu: zerbitzuarekin lotutako beste jarraitzen duen estandarra, eta bistaratze-helburua eta OCDS ematea reutilizadores esperientzia honen erabileran estandarrak. Azken Honen bidez informazioa eskura daiteke, baldin eta kontratazio-prozesuak eta prozesu horren bidez, urte jakin bateko lotutako informazio guztia: zerbitzuari buruzko informazioa kudeatzailea eta berari buruz, adibidez, izena, lizitazio zenbatekoa edo CPV.

Erakundearen beraren zerbitzuak

Udalak ere garatu dira zuzendutako hainbat tresna. Tresna horiek kontrolatzeko aukera ematen dute zerbitzuaren informazioa kontratuen bistaratzea, eta eraginkortasuna eta arintasuna, topa zerbitzua kalitate hobea eta lana erraztea eta udal zerbitzuak.

Se han desarrollado una serie de herramientas basadas en la infraestructura tecnológica del proyecto que permiten buscar en el grafo de conocimiento los procesos de contratación de la Unión Europa. Así se puede facilitar al servicio gestor el desarrollo de los pliegos que vaya a desarrollar.

Kode irekiko

Todo el código generado para los servicios relacionados con los procesos de contratación ha sido compartido como código abierto en el repositorio del Centro de Transferencia de Tecnología de Administración Electrónica del Gobierno de España. El Ayuntamiento apuesta por una política de facilitar la reutilización no solo de los datos, también de la tecnología.

• Teknologia transferentziarako zentroa
  • Administrazioen arteko lankidetza
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.