"/>

Eap - zaragozako udala bere zerbitzuak eskura jartzen kontratazio publikorako proiektuaren esparruan garatutako “ They Buy For You ”
accesskey _ mod _ content

El Ayuntamiento de Zaragoza pone a disposición sus servicios de contratación pública desarrollados en el marco del proyecto “They Buy For You”

2021 otsailaren 16a

Zaragoza They buy for you logoa

Zerbitzu horiek ezagutu eta ulertzea; horien bidez, datuak, eta gardentasuna hobetzen dute kontratazio-prozesuak.

Hiru modalitate daude:

1. Herritarrei zuzendutako zerbitzuak
  2. Reutilizadores zuzendutako zerbitzuak
  3. Erakundearen beraren zerbitzuak

Herritarrei zerbitzuak

Bistaratze-zerbitzua garatu du informazioliburuxkarekin dadin laguntzeko. askoz zehatzago aztertzen eta ulertzen laguntzea kontratazio-prozesuak.

Este servicio permite a la ciudadanía poder obtener información sobre cuestiones tales como los contratos en los que ha participado una empresa -los que ha ganado y a los que se ha presentado-  o qué empresas han licitado por más cuantía o han licitado mayor número de contratos. También se puede acceder al ecosistema de contratación de los últimos 5 años para el Ayuntamiento de Zaragoza y sus entidades dependientes: obteniéndose la cuantía general, los contratos que han generado un coste para el Ayuntamiento, los que generan ingresos, etc.

Gainera, deskargatzeko aukera ematen du informazioa, herritarrek aukera harekin lan egin beharrik gabe eduki beharreko ezagutza tekniko handia.

Reutilizadores zerbitzuak

Udalak bi apis bat ere sortu ditu: zerbitzuarekin lotutako beste jarraitzen duen estandarra, eta bistaratze-helburua eta OCDS ematea reutilizadores esperientzia honen erabileran estandarrak. Azken Honen bidez informazioa eskura daiteke, baldin eta kontratazio-prozesuak eta prozesu horren bidez, urte jakin bateko lotutako informazio guztia: zerbitzuari buruzko informazioa kudeatzailea eta berari buruz, adibidez, izena, lizitazio zenbatekoa edo CPV.

Erakundearen beraren zerbitzuak

Desde el consistorio también se han desarrollado una serie de herramientas dirigidas a la propia institución. Estas herramientas permiten controlar la información del servicio de visualización de contratos, así como mejorar la eficiencia y agilidad, brindar el servicio con una mayor calidad y facilitar el trabajo de los servicios municipales.

Hainbat oinarritutako tresnak dira, proiektuaren azpiegitura teknologikoa bilatzea ahalbidetzen duten ezagutza-grafoa kontratazio-prozesuak, europako batasuneko. Horrela, zerbitzu kudeatzaileak errazago garatzeko garatu behar diren agiriak.

Kode irekiko

Kode guztia sortutako lotutako zerbitzuen kontratazio-prozesuak izan da kode irekiko partekatzen biltegian administrazio elektronikoaren teknologia espainiako gobernuaren politika baten alde apustu egiten du. Udalak berriz erabiltzeko aukera erraztea, ez bakarrik, baita teknologia datuak.

• Teknologia transferentziarako zentroa
  • Administrazioen arteko lankidetza