"/>

Eap - urteko txostena Gizartearen eraldaketa digitala sarean Erabilgarri "" espainian.
accesskey _ mod _ content

Urteko txostena Gizartearen eraldaketa digitala sarean erabilgarri "" espainian.

2021 12 urtarrila

El Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital ha presentado el informe anual elaborado por el Observatorio Nacional de las Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información (ONTSI).

El Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital ha presentado el informe anual “ gizarteak sarean. Transformazio digitala espainian. urteko txostena 2019 (Ed. 2020) " (Ireki leiho berrian) egin behar du. Telekomunikazioen eta igren behategi nazionala informazioaren gizartea (Ireki leiho berrian) (ONTSI).

Edizio honetan gizarte-sareari "analisi sakona egiten Du Urteko Txostena" gai nagusien adierazleak eta testuinguruan informazioaren gizartea eta IKT (bai ekonomikoren teknologiko eta zerbitzu) barne, ez bakarrik espainiako tokiko ikuspegi bat formulari lotuta ikuspegi global bat mundu mailan, eta europako testuinguruan eta alderatzeko aukera ematen du espainiako emaitzak gainerako; hartara, ikuspegi objektibo eta ahalik eta beteena egungo egoera azaltzeko.

En este sentido, como punto de partida el informe realiza un recopilatorio de la información más significativa sobre la Sociedad de la Información en el mundo, analizando los avances experimentados por los diversos servicios de comunicaciones a nivel de cobertura de las TIC (telefonía fija, telefonía móvil, banda ancha fija, banda ancha móvil), a nivel económico (volúmenes de negocio y facturación de los diferentes segmentos de mercado y en distintas regiones geográficas) y por el uso de Internet.

Gero txostena aztertu da informazioaren gizartearen garapena europa mailan aurrerapen-maila eta, dagokionean, europar batasuneko estatu kide digitala lehiakortasunean, bost adierazle gakoak (konektibitatea, capital humano, interneten erabilera, teknologia integratzeko digitala eta zerbitzu publiko digitalak).

Deskribapena ondoren informazioaren gizarteari, mundu eta europa mailako identifikatzen ditu, txostena aztertuz, eta estatuko eta nazioarteko informazio-iturriak eta adituen iritziak, joera nagusiak markatuko ditu datozen urteetan izandako bilakaera teknologikoa aurreikusten da. Azterketa hiru ikuspegi azaltzen da, hain zuzen ere, enpresa sektorea, eta herritarren eta administrazio publikoaren, eta horrek aukera ematen du erabilera-maila behatu eta eragina izan dezaketen konponbideen teknologikoei zenbait esparrutan.

Una vez estudiado el contexto internacional el grueso del informe se centra sobre el análisis de la realidad española de las TIC y la Sociedad de la Información. Con este fin, se trata la digitalización de los hogares españoles, las TIC en las diferentes comunidades autónomas, la penetración en las empresas, tanto pymes y grandes como microempresas; el sector TIC y de los contenidos; y cómo la Administración pública ha integrado las TIC en su actividad y relación con los ciudadanos.

De manera más detallada, en el entorno de los hogares en España el análisis gira en torno al equipamiento TIC de los hogares, su gasto, conectividad, utilización de los diferentes medios de comunicación e información, la disponibilidad de bienes y servicios destinados al entretenimiento, así como los destinados a la administración y gestión personal.

Enpresa-eremuari dagokionez, erreferentzia egiten zaio, bai enpresa txiki eta ertainen eta enpresa handiak egoera bai mikroenpresak; bi kasuetan, enpresak emandako datuak oinarri hartuta, ikt eta erabilerari buruzko Inkesta, INE enpresetan merkataritza elektronikoa, diru-iturri nagusia dira elikatzen duena.

El comportamiento del sector TIC y de los contenidos en España es tratado a partir los principales indicadores económicos del sector (número de empresas, cifra de negocio, personal ocupado, volumen de inversión, valor añadido bruto a precios de mercado y cifras de comercio exterior).

Cerrando el bloque del análisis de la Sociedad de la Información en España, se aportan datos, de situación y evolución, sobre la administración electrónica. Se analizan los avances en lo que respecta a la incorporación de las TIC a la Administración pública, tanto a sus procesos como a su relación con los ciudadanos.

Azkenik, kapitulu bat dago iritzia aletu buruzko eraldaketa digitalerako du espainian, foku berezia sakondu egin ditu, eta horietatik rola digitalizazioa, alarma-egoera bizi izan duela gutxi, eta nola zehar eraldaketa digitalerako bultza dezake partaideen susperraldi ekonomikoa.

Txosten osoa irakurri (Ireki leiho berrian) (PDF)

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Administrazio elektronikoaren behatokia
  • Zerbitzu elektronikoak
  • Gobernu irekia
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.