>/"

- Txostena Argitaratu PAe kudeatzeko jardunbide egokiak ciberseguridad krisia.
content _ mod _ accesskey

Txostena argitaratu ciberseguridad krisia kudeatzeko jardunbide egokiak

azaroaren 18an.

CCN ZIURTAGIRIA:

Espainiako Zentroa Criptológico jasotzen dituen txosten bat argitaratu du, jardunbide zibernetiko batetik kudeatzeko orduan.

El Zentro Nazionaleko Criptológico (Leiho berri batean Irekitzen Du) (CCN) argitaratu du Komunikazioa/informazioa cibercrisis B.P.: (Leiho berri batean Irekitzen Du) , en el que se desarrolla un decálogo de las mejores prácticas a la hora de gestionar una crisis cibernética, basadas en el análisis de episodios recientes e incidiendo en la importancia de su planificación anterior.

Guztira hiru txosten ditu ikasketa eragindako krisi ciberespionaje, eraso eta lapurtzen saiatzen ransomware funtsak, eta laugarren maila bat eta ebaluazio-irizpideak eta sailkatzeko cibercrisis buruzko eranskina.

El informe define una cibercrisis como un acontecimiento del ámbito de la ciberseguridad con gran impacto sobre la actividad de la organización y que requiere tomar decisiones rápidas con información limitada. La probabilidad de ese acontecimiento dependerá del grado de preparación previa de la organización:  oso txikia da, eta gero neurriak hartu dira asko prebentzio lana burutu baino txikiagoa izan aurretik.

La Ciberincidentes kudeaketan jardunbide egokien gida (Leiho berri batean Irekitzen Du) benetako gertaerak ditu oinarritzen da analisi zehatzak egiteko gomendioak egin diren egoera oro har ona praktika particularizando kasu bakoitzean eragindako krisi ciberseguridad gobernatzeko arazoak. horretarako, hiru jardunbide egokien dekalogoa planteatu den funtsezko osagaiak dira (Arrakasta eta krisia aztertzeko eredu horietan antolatuta dago lehen aipatutako bost eremu -liderazgo, prestatzeko, erantzuteko, komunikazioa eta profil generikoaren inguruan cierre- krisia.

• Segurtasuna