AutenticA

>/" AutenticA egiaztapen sistema gisa% 150 baino gehiago igo zen, hau da, 2 milioi egiaztagirien 2018an, 5 milioi baino gehiago, egiaztagirien 20. ">/

- Zerbitzuaren Benetako erabileraren hazkundea nabarmena (PAe bigarren urtea
content _ mod _ accesskey

Zerbitzuaren Benetako erabileraren bigarren urtez urteko hazkunde nabarmena

otsailaren 21ean.

2019 Zehar, urteko zerbitzua erabiltzea AutenticA como sistema de autenticación aumentó en más de un 150%, pasando de 2 millones de autenticaciones en 2018, a más de 5 millones de autenticaciones en 2019.

AutenticA egiaztapen zerbitzua da. Single Sign On-ek baimena eta enplegatu publikoak, eta lotura pertsonala goi-kargudunak, horiek AA.PP. aplikazioetarako erabiltzen Du biltegia barne, iturri primarioen datozen horizontala. AutenticA erabiltzaileen ezaugarriak ematen ditu, bai eta dagokion unitatea.

2019 Zehar, urteko zerbitzua erabiltzea AutenticA egiaztapen sistema gisa% 150 baino gehiago igo zen, hau da, 2 milioi egiaztagirien 2018an, 5 milioi baino gehiago, egiaztagirien 20.

Hazkunde nabarmena (bigarren urtea da zerbitzua erabiltzeko, 2018an; izan ere hazkunde handia, ia 800 bat (240 mila 2017ko egiaztagirien bidez kudeatutako. hazkunde Horri zor zaio sartzea AutenticA horren aplikazioak eta zerbitzuak SGAD erabiltzaileek eskatzen duten oso, alegia ataria Funciona egoitza berrian. Funciona langileen kudeaketa Integratua, zerbitzua. TRAMA bai Geiser .

Gainera, zenbat eta aplikazio integratuak AutenticA askoz ere egin da, 57 ziren aplikazioak eta aplikazio - 35 erabiltzaile 2018an. Gainera, zerbitzua ematea SGAD , AutenticA también cuenta con aplicaciones integradas de otros Ministerios, como el Ministerio del Interior y el Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y Memoria Democrática, así como de otros organismos como el Parque Móvil del Estado, la IGAE , BOE .

Informazio gehiago ere AutenticA "href = 'http ://// administracionelectronica.gob.es ctt benetako" > Irtenbidea AutenticA CTT (

• Teknologiaren transferentziarako zentroa
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak