>/"

- Zerbitzuaren Benetako erabileraren hazkundea nabarmena (PAe bigarren urtea
content _ mod _ accesskey

Zerbitzuaren Benetako erabileraren bigarren urtez urteko hazkunde nabarmena

otsailaren 21ean.

Denbora:

Durante 2019, el uso del servicio AutenticA como sistema de autenticación aumentó en más de un 150%, pasando de 2 millones de autenticaciones en 2018, a más de 5 millones de autenticaciones en 2019.

Benetakoa es un servicio de autenticación, Single Sign On y autorización de empleados públicos, altos cargos y personal relacionado, para aplicaciones internas de las AA.PP. Dispone de un repositorio horizontal de usuarios provenientes de fuentes primarias. Benetakoa erabiltzaileen ezaugarriak ematen ditu, bai eta dagokion unitatea.

2019 Zehar, urteko zerbitzua erabiltzea Benetakoa egiaztapen sistema gisa% 150 baino gehiago igo zen, hau da, 2 milioi egiaztagirien 2018an, 5 milioi baino gehiago, egiaztagirien 20.

Hazkunde nabarmena (bigarren urtea da zerbitzua erabiltzeko, 2018an; izan ere hazkunde handia, ia 800 bat (240 mila 2017ko egiaztagirien bidez kudeatutako. hazkunde Horri zor zaio sartzea Benetakoa horren aplikazioak eta zerbitzuak SGAD que son muy demandadas por los usuarios, como son el Portal Funciona, la nueva Sede Funciona, el Servicio Integrado de Gestión de Personal, TRAMA y Geiser.

Gainera, zenbat eta aplikazio integratuak Benetakoa aumentó también notablemente, alcanzando la cifra de 57 aplicaciones, frente a 35 aplicaciones usuarias en 2018. Además de dar servicio a la SGAD, Benetakoa aplikazio integratu batzuk ere Banatzen ditu, bai eta Barne ministerioak (lehendakaritza ministerioaren baitan, Oroimen Demokratiko eta harremanak Eten eta beste erakunde batzuen (ibilgailuak, Egoera, IGAE) zen.

Informazio gehiago ere Benetako konponbidea CTT (

• Teknologiaren transferentziarako zentroa