>/"

content _ mod _ accesskey

Digital bihurtzen du Gobernuak arlo

2020ko urtarrilaren 17a

Bi estatu Idazkaritza sortu du, Gobernuaren konpromisoa digitalizatzea (espainiako ekonomiaren. Eraldaketa Ekonomiko Arazoetako Transferitzen da idazkaritza nagusiak eta al. Administrazio digitala.

Estatu idazkaritzak digitalizatu eta adimen artifiziala

Estatu idazkaritzak digitalizatu eta adimen artifiziala sustatzeko helburua gizartean transformazio digitala, hazkundea lortzeko helburuarekin oparo, seguru eta fidagarria, eta integratzailea herritarren eskubideak errespetatuko duena. bere zuzendaritzapean Egongo da Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia , responsable de la transformación digital del conjunto de la Administración General del Estado y hasta ahora dependiente del  Funtzio Publikoko ministerioa (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Carme Artigas es empresaria y una reconocida experta en big data, inteligencia artificial e innovación tecnológica, con más de 25 años de experiencia en la industria tecnológica y de las telecomunicaciones. Actualmente, es miembro de la junta directiva de la  Zuzendarien espainiako elkartea (Leiho berri batean Irekitzen Du) (AED), Data (kide da think-tanka Innovation Network Columbia unibertsitatea (Leiho berri batean Irekitzen Du) new yorken, eta laguntzaileak Real Instituto Elcano (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Kimika ingeniaria Goi-mailako duena Sarriá kimika institutua (Leiho berri batean Irekitzen Du) (IQS) eta kimika-zientzietan lizentziatua, Ramon Llull unibertsitatea (Leiho berri batean Irekitzen Du) estatuko idazkari berriaren Helbidea dauka, graduondoko eta zuzendaritza gradua, industria-enpresa IQS bat dela bide exekutiboan dagoen Arrisku-kapitalaren Haas School of Economics Berkeleyko unibertsitatea (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Kalifornia).

Estatu idazkaritzak eta telekomunikazioen Azpiegitura Digitalak

Por otro lado, la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales tiene el objetivo de promover la conectividad y el despliegue de las infraestructuras digitales para colocar a España a la vanguardia en la transformación tecnológica.

Hala ere, arauak barne koordinazioa sustatzeko programak europako eta nazioarteko normalizazioak, ziurtagiri digitalak eta estandarizatzea eta telekomunikazio-azpiegiturak hedatzea errazteko. eginkizun hori badago Estatu idazkaritzaren Arteko espazioa askatu behar 30 urteko lehen irrati-elektrikoa aurtengo ekainaren 5 G sare berriak garatzeko eta hura esleitzeko enkante bidez espainian, bai herritar gisa, konektibitatea bermatu ahal izatea 5 G teknologiaren abantailak.

Roberto Sánchez eskarmentu handia dauka sektore pribatuan nahiz publikoan. estatu idazkari izendatu Arte, telekomunikazioen eta informazio teknologien zuzendari izan da. gainera, erantzukizun handiko postuen erakunde gisa Hartu du Madrilgo udala (Leiho berri batean Irekitzen Du) zientzia eta berrikuntzako idazkari nagusiak, idazkari nagusiaren. 1999An, « Ingeniari » izendatu zuten urteko Telekomunikazio ingeniarien Elkargo Ofiziala (Leiho berri batean Irekitzen Du) - Plaka eman zioten. "2012Rako irudian, telekomunikazioen », Telekomunikazioetako ingeniaria Madrilgo unibertsitate politeknikoa (Leiho berri batean Irekitzen Du) Roberto Sánchez (Goiko Atala da, karrerako funtzionario, 0000ko Estatuko administrazio orokorraren sistema eta informazioaren teknologiak.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Herritarra
Sarbide Nagusia