>/"

content _ mod _ accesskey

Digital bihurtzen du Gobernuak arlo

2020ko urtarrilaren 17a

Bi estatu Idazkaritza sortu du, Gobernuaren konpromisoa digitalizatzea (espainiako ekonomiaren. Eraldaketa Ekonomiko Arazoetako Transferitzen da idazkaritza nagusiak eta al. Administrazio digitala.

Estatu idazkaritzak digitalizatu eta adimen artifiziala

La Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial tiene por objeto impulsar la transformación digital de nuestra sociedad, con la finalidad de lograr un crecimiento próspero, seguro, confiable, integrador y que respete los derechos de los ciudadanos. Estará bajo su dirección la  Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia aldatu multzoa (arduratzen den administrazioaren digitala duen Egoera eta orain arte (2008ko Funtzio Publikoko ministerioa (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Artigas eta enpresari ezaguna da carmen aditua da big, adimen artifiziala eta berrikuntza teknologikoa, 25 urteko esperientzia baino industrian teknologia eta telekomunikazioen. Gaur egun, zuzendaritza batzordeko kidea da. Zuzendarien espainiako elkartea (Leiho berri batean Irekitzen Du) (AED), Data (kide da think-tanka Innovation Network Columbia unibertsitatea (Leiho berri batean Irekitzen Du) new yorken, eta laguntzaileak Real Instituto Elcano (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Kimika ingeniaria Goi-mailako duena Sarriá kimika institutua (Leiho berri batean Irekitzen Du) (IQS) eta kimika-zientzietan lizentziatua, Ramon Llull unibertsitatea (Leiho berri batean Irekitzen Du) , la nueva Secretaria de Estado cuenta con un posgrado de Dirección de Empresas Industriales por el IQS y un grado en Dirección Ejecutiva en Capital Riesgo por la Haas School of Economics de la  Berkeleyko unibertsitatea (Leiho berri batean Irekitzen Du) (Kalifornia).

Estatu idazkaritzak eta telekomunikazioen Azpiegitura Digitalak

Por otro lado, la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales tiene el objetivo de promover la conectividad y el despliegue de las infraestructuras digitales para colocar a España a la vanguardia en la transformación tecnológica.

Hala ere, arauak barne koordinazioa sustatzeko programak europako eta nazioarteko normalizazioak, ziurtagiri digitalak eta estandarizatzea eta telekomunikazio-azpiegiturak hedatzea errazteko. eginkizun hori badago Estatu idazkaritzaren Arteko espazioa askatu behar 30 urteko lehen irrati-elektrikoa aurtengo ekainaren 5 G sare berriak garatzeko eta hura esleitzeko enkante bidez espainian, bai herritar gisa, konektibitatea bermatu ahal izatea 5 G teknologiaren abantailak.

Roberto Sánchez eskarmentu handia dauka sektore pribatuan nahiz publikoan. estatu idazkari izendatu Arte, telekomunikazioen eta informazio teknologien zuzendari izan da. gainera, erantzukizun handiko postuen erakunde gisa Hartu du Madrilgo udala (Leiho berri batean Irekitzen Du) , la secretaría general de Ciencia y la secretaría general de Innovación. En 1999 fue elegido «Ingeniero del Año» por el Telekomunikazio ingeniarien Elkargo Ofiziala (Leiho berri batean Irekitzen Du) . El año 2012 le fue otorgada la «Placa al Mérito de las Telecomunicaciones». Ingeniero de Telecomunicaciones por la Madrilgo unibertsitate politeknikoa (Leiho berri batean Irekitzen Du) Roberto Sánchez (Goiko Atala da, karrerako funtzionario, 0000ko Estatuko administrazio orokorraren sistema eta informazioaren teknologiak.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Herritarra
Sarbide Nagusia