"/>

PAe - El CCN-CERT desarrolla microCLAUDIA para proteger a organismos frente a ransomware
accesskey _ mod _ content

apirilaren 27an, 2020

El servicio ofrece la actualización automática de las vacunas para cubrir adaptaciones a las nuevas formas de ejecución del código dañino.

El CERT del Centro Criptológico Nacional (CCN-CERT) ha desarrollado microCLAUDIA, una capacidad basada en el motor de su solución CLAUDIA que proporciona aurka babesteko kodea ransomware motako kaltegarria erakunde bidez, hedapena txertoak.

microCLAUDIA bat dela, eta gainerako tresnak CCN-CERT disoluzioak (Ireki leiho berrian) , es un sistema que, mediante un agente, tiene la capacidad de ejecutar vacunas en equipos windows con el objetivo de prevenir infecciones.

Agentearen konexioa zerbitzu zentralari microCLAUDIA; zein kaletan dagoen: CCN-CERT aukera ematen du, hodei deskarga eta exekuta txertoak organismoak egiteko konfiguratu ekipamenduei. Deskargatutakoan, agentea ez du konektibitate-laino para su ejecución ni de un servicio central o servidor instalado en el organismo. Asimismo, el servicio ofrece la eguneratze automatikoa egokitzapen horiek bide berriak betetzeko gauzatze-ransomware.

Bestalde, CCN-CERT zerbitzua ematen dira haren hodeia eta arduratzen da txerto berriak sortzea hartara, erakunde, zerbitzu honetarako sarbidea bat behar eta gainbegiratzeko.

Tresna hau eskuratzeko edo informazio gehiago eskatzeko, behar izanez gero, jarri harremanetan CCN-CERT posta elektronikoko helbidearen bidez microclaudia@ccn-cert.cni.es adierazi behar da, edo kontsultatu erakundea atala microCLAUDIA gure ataria.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Segurtasuna
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.