"/>
"/>

Eap - espainia guztietan hobetzeko neurriak Índice neurtzen duen ekonomia eta sozietate digitala DESI 2018
accesskey _ mod _ content

Espainia guztietan hobetzeko neurriak Índice neurtzen duen ekonomia eta sozietate digitala DESI 2018

maiatzaren 21ean 2018

Europako Batzordearen logoa

Según el DESI 2018 España ocupa el puesto número 10 de los 28 Estados miembros de la UE en el Índice DESI de 2018. Su puntuación aumentó debido a un mejor rendimiento en todas las dimensiones que mide DESI. España figura en las posiciones más altas, 4º lugar, en el ámbito de la administración electrónica.
 

Du Ekonomia eta Gizarte Digitala Índice (DESI) (Ireki leiho berrian) es un índice compuesto que resume cinco indicadores del rendimiento digital de Europa y que permite un seguimiento de la evolución de los Estados miembros de la Unión Europea en la competitividad digital. Estos cinco indicadores son conectividad, capital humano, uso de internet, integración de la tecnología digital y servicios públicos digitales.

DESI arabera, 2018 Espainia (Ireki leiho berrian) ocupa el puesto número 10 de los 28 Estados miembros de la UE. Se indica también que su puntuación aumentó debido a un mejor rendimiento en los cinco indicadores que mide DESI.

Indizearen sailkapena ekonomiaren eta gizartearen Digitalak (DESI) 2018ko

 

                  

Lanpostu ESPAÑA ESPAÑA puntuazioa Puntuazio TALDEA EB puntuazioa
DESI 2018 10 58,0 54,7 54,0
DESI 2017 12 53,3 54,5 diametroko 50,8

 

Bereziki, dimentsio guztiak artean, Espainia baino posizio altuak irudia administrazio elektronikoaren esparruan, 4. lekuan .

5 - Zerbitzu publiko digitalak

Lanpostu ESPAÑA ESPAÑA puntuazioa Puntuazio TALDEA EB puntuazioa
DESI 2018 4 72,4 58,5 57,5
DESI 2017 6 68,5 54,9 ziren 53,7

 

  ESPAÑA EB
  DESI 2018 DESI 2017 DESI 2018
Balioa lanpostua balioa lanpostua balioa
administrazio elektronikoaren Erabiltzaileen 5a1 erabiltzaileen% aurkeztu behar duten formularioak. % 67 ↑ 11 % 66 11 % 58
5a2 precumplimentados Formularioak. puntuazioa (0-100) ↑ 72 9 67 10 53
5a3. Compleción lineako zerbitzuei-. puntuazioa (0-100) 94 ↑ 6 89 11 84
zerbitzu publiko digitalak 5a4. enpresentzat. Puntuazioa (0-100) - nazio mugaz gaindiko eta Barne 95 ↑ 3 88 11 83
5a4. datu irekiak gehienezko puntuazioaren%. % 94 ↑ 2 % 91 1 % 73
osasun-zerbitzu elektronikoa.% banako 5b1 irudian. % 29 5 NA   % 18

 


Honako alderdi hauek nabarmentzen dira espainiako errendimenduari buruzko adierazlea zerbitzu publiko digitalak ’ ‘ 5. :
 

  • Espainian, oraindik ere eta zerbitzu publiko digitalak dagoela lortzen emaitza hobeak. Postuan dago 4 zenbakia ebko herrialdeek puntuazioa, berriz, aurreko urtean baino hobeto Arabera ikusten da. laburpena : (Ireki leiho berrian)

In digitala public services, Finland has the highest score, followed by Estonia, Denmark and Spain. Greece, Hungary and Romania have the lowest scores.

 

 

  • Espainia, emaitza oso onak eta elkarrekintza-maila handia dago agintari publikoen eta herritarren arteko lerroa. Erabiltzaileen% 67k espainiako interneteko zerbitzuekin aktiboki parte hartzen dute administrazio elektronikoan.
  • 2017An emaitza bat lortzen du, aurreko urtean baino hobeto Espainiako lotutako formularioak precumplimentados (72 100) eta informazio-zerbitzuen compleción administrazio elektronikoaren (94-100).
  • Bestalde, zerbitzuen erabilgarritasunari administrazio elektronikoaren erakusten du emaitza arabera Espainiako enpresa inspiratzaile buruzko 95 hirugarren herrialdeak, 100 lortutako emaitzen arabera, ebn.
  • Ikten arloko Plan estrategikoa egiteko hartutako 2015-202014 (eraldaketa digitaleko Plana estatuko administrazio orokorraren eta haren organismo publikoen) dagoeneko lehenespenez, administrazio zentrala eta emaitzak ematen dizkiote digitalak erakunde publikoak.

DESI du inguruan egituratzen da bost dimentsio (Ireki leiho berrian) :

  1. Konektibitatea: banda zabaleko azpiegitura hedatzea, eta haien kalitatea neurtzen du.
  2. Capital humano: mide las habilidades necesarias para aprovechar las posibilidades que ofrece la sociedad digital. Estas habilidades van desde las más básicas que permiten a los individuos interactuar en línea y consumen bienes y servicios digitales, a las más avanzadas que permiten aprovechar la tecnología para mejorar la productividad y el crecimiento económico.
  3. Interneten erabilera: ohartu aldizkarien barietatea herritarrak ere linean egindako jarduerak. jarduera horietan, hasi olibakoloretik eta edukien kontsumoa linean (bideoak, musika, jokoak, etab.) erosketak arte eta lineako bankuetara, komunikazio-jarduera modernoak.
  4. Teknologia integratzeko neurtzen digitala: digitalizazioa, eta enpresa ustiatzeko salmenta-kanal en línea. Hartu nahi duten enpresek teknologia digitala eraginkortasuna hobetzea, kostuak murriztea eta parte-hartzea hobetzea bezeroak, laguntzaileak eta bazkide. bestalde, Internet sarbidea eskaintzen du, eta merkatu zabalagoen hazkunde-gaitasuna.
  5. Zerbitzuen digitalizazioa neurtzen du zerbitzu publiko digitalak: garbiñe ortizek, publikoak administrazio elektronikoaren Modernizatzea eta digitalizazioa. zerbitzu publikoen administrazio publikoaren eraginkortasun handiagoa eragiten dute, herritarrek eta enpresek, baita zerbitzu hobeak emateko herritarrei.

Jatorrizko iturria izaten dira. (Ireki leiho berrian)
 

 

 

  • Administrazio elektronikoaren behatokia
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
 
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.