Conferència Internacional de Dades Obertes 2018: Obert el termini per presentar propostes

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

05 març 2018

Fins a l'1 d'abril estarà obert el termini per enviar propostes per a les sessions de la IODC 2018 que se celebrarà el 27 i 28 de setembre a Buenos Aires.

Durant els dies 27 i 28 de setembre se celebrarà a Buenos Aires la cinquena edició de la Conferència Internacional de Dades Obertes (IODC)(Obre en nova finestra)  Sota el lema “The Future is Open”, IODC 2018 reunirà a la comunitat de dades obertes per explorar els desafiaments als quals s'enfronta aquesta comunitat així com per identificar noves tendències entorn de/entorn de les dades obertes i solucions innovadores capaces de generar impacte econòmic i social en els diferents sectors.

Los organizadores del IODC 2018 buscan que la comunidad global de datos abiertos coopere  en la creación del programa de esta conferencia, por lo que han abierto un plazo para la presentació de propostes(Obre en nova finestra) que estarà disponible fins a l'1 d'abril. Un comitè compost per experts en dades obertes, incloent representants d'organitzacions públiques i privades i institucions acadèmiques,  avaluarà les sol·licituds rebudes.

Les propostes han d'estar orientades a un dels següents eixos:

• The Big Picture - Panells i debats centrats en l'exploració de les tendències emergents i els desafiaments actuals.
  • Action Track - Sessions i tallers que fomentin l'intercanvi d'informació, debats interactius, brainstorms, taules rodones, i casos d'estudi, entre uns altres. Les sessions han de contribuir a les àrees de col·laboració internacional(Obre en nova finestra) identificades en conferències anteriors.
  • Impact Track - Sesiones cortas y dinámicas orientadas a presentar ejemplos concretos del uso de datos abiertos dentro de distintos sectores.

Per a més informació consulti la pàgina IODC 2018(Obre en nova finestra)

• Govern obert, Informes i Estudis
  • Serveis electrònics