> / "

- Zerbitzu osoa PAe gaitasuna al udalerrietako PID
content _ mod _ accesskey

Zerbitzu osoa irudian, udalerrien gaitasuna PID

2018. ekainaren 18a

PID (SVD logoa

Hazkunde handia gertatu da tokiko zenbakian egindako eskualdaketen bitarteko Elektroniko bidez 2018ko plataformaren lehen hiruhilekoan

Grafiko honetan, hiru hilabete berarekin alderatuz xehatua eskaintzen da aurreko urteko: izugarri handitzen ditu kopuruan izandako urteko martxoan ondorioztatzen da eskualdaketa sistemak ondo dago neurri — alegia, potentziala dago prestatua dago, plataforma elektroniko bat tramitatzeko eskatzen den izapide — udal-eremuan.

1. - Hilero, urteko Bi Fig.1. trim. 2018 eta 2017 bitartean

Datu hau ere martxoan izan udalerriko eskualdaketak bederatzigarren aldiz 2007ko errolda urtean onena - en, ez ziren “” 219.279 urrian. Martxoan sistemak gai izan baino ia bi milioi transakzio toki-erakundeen izapidetzea .

Udalerri guztiak biztanleria, edozein delarik ere, tramitazio elektronikoaren tamaina eta beharrak. zerbitzu berriak sartzeko aukera erabil dezakezu plataformaren eskaera handia , denboran jarraituak edo aldizkakoak . Grafikoan ikus daitekeen bezala, hazkunde ikaragarria da toki-erakundeen gain, gehiago izan beharko lukeen irudian transakzio batera, biztanle askoko udalerrietan kasuan ikusi dugunez, bartzelonako eta antzeko beste udalerri batzuetarako ere erabil daiteke: madril, valentzia, Sevilla, etab.

Konparatu azken bost urteko hiru transakzio Fig.2. guztira

Udalerrika banatutako urteko lehen hiruhilekoaren datuen arabera. Bartzelonako udalak sortu duen igoera nabarmen hori da, hain zuzen, Institut Municipal de Serveis Socials ’ ‘ esker.

UDALERRIA 2018. 1er. / hiruh.
[IMSS] bartzelona 2.176.982
Valentzia 53.052
Madril 39.809
Bilbo 32.827
Malaga 29.722
Gijón 22.196
Sta. Cruz de Tenerife 16.265
Castelló de la Plana / 13.596
Jerez de la Frontera 9.028
Mataró 8.315

Desoreka — agerikoa da eta, beraz, sistema denez (— aukerak Bartzelona - - kopurua (260 biderkatzen da, mataró.

ONDORIOA
Bitarteko Elektroniko txikiak xurgatzeko duen gaitasuna plataformaren eskaera, denboran jarraituak edo aldizkakoak eta kudeatzen dute (Institut Municipal de Serveis eskualdaketak ‘ Socials ’ bartzelonara joan den martxoan, esan daiteke udalek jarraitu beharreko prozedura berriak sartuz eta kontsultak errazten duten harremana eta zerbitzu gehiago eta herritarrek tokiko administrazioarekin.

Informazio gehiagorako, adierazleak erabiltzen du. Plataforma horretan DATAOBSAE eta PID -SVD irtenbidea CTT alegia.

• Azpiegitura eta zerbitzu komunak
  • Teknologiaren transferentziarako zentroa