Disponible l'especificació tècnica per a la implementació de l'Identificador Europeu de Legislació a Espanya

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 juliol 2018

L'ELI (European Legislation Identifier) és un estàndard europeu d'identificació i descripció de la normativa publicada en els diaris i les bases de dades oficials, que té per objecte facilitar l'accés, l'intercanvi i la interconnexió de la informació jurídica. La Comissió Sectorial d'Administració Electrònica ha aprovat una Especificació Tècnica per a la implementació d'este identificador a Espanya.

En la reunión del pasado 13 de Marzo de la Comisión Sectorial de Administración Electrónica se aprobó una Especificación Técnica para la implementación en España del ELI (European Legislation Identifier). El ELI es el estándar europeo de identificación y descripción de la normativa publicada en los diarios y las bases de datos oficiales, que tiene por objeto facilitar el acceso, el intercambio y la interconexión de la información jurídica.

Aquesta especificació s'ha treballat i preparat en el marc del Grup de Treball de l'ELI en la Comissió Sectorial en el qual participen els diferents governs regionals aconseguint així un consens a nivell nacional.

Es publica en el CTT, dins de la solució específica sobre este tema, esta Especificació Tècnica per a la implementació de l'Identificador Europeu de Legislació a Espanya (fase 1), que conté les directrius comunes per a la seua aplicació a la normativa estatal i autonòmica.

Esta especificació definix l'àmbit normatiu al que atribuir ELI i la plantilla URI per a la normativa estatal i autonòmica, així com un conjunt de metadades mínimes comunes per a descriure la legislació.

En la pagina www.elidata.es pot trobar-se informació detallada sobre el projecte així com les últimes novetats.

Més informació en solució ELI del CTT

• Servicis electrònics