España sitúase na lista de ‘Top Performers’ segundo o informe “UNITED NATIONS E-GOVERNMENT SURVEY 2018”

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 xullo 2018

O informe UNITED NATIONS E-GOVERNMENT SURVEY 2018 sinala a España na lista de países cun alto rendemento mantendo ademais a posición 17ª na lista global e a 10ª no ámbito dos países europeos.

O OBSAE no seu labor de análise e difusión da situación da Administración Electrónica en España colabora con entidades internacionais como a Comisión Europea, o OECD e a ONU para a definición e posterior medición das actuacións españolas en diferentes estudos internacionais.

En concreto, Naciones Unidas publica el informe «United Nations E-Government Survey» desde 2001. Se trata del único informe global que evalúa el estado de desarrollo de la administración electrónica de todos los Estados Miembros de la ONU. Esta evaluación no pretende proporcionar una medida absoluta, sino aportar una visión de la situación relativa de unos países con otros. En este sentido el informe proporciona, particularmente en esta edición de 2018, información que ayude a evidenciar el potencial de la administración electrónica como apoyo al logro de sociedades sostenibles y resilientes y de la Agenda 2030.

Segundo o informe « UN eGovernment survey 2018(Abre en nova xanela) », España figura, como se subliña de forma explícita, na lista de países cun alto rendemento (Top Performers) de acordo con o índice de desenvolvemento da administración electrónica (E-Government Development Index, EGDI), xunto con países tales como Dinamarca, Finlandia, República de Corea, Países Baixos, Australia, Xapón, Nova Zelandia, Reino Unido e Estados Unidos.

Top 10 Performers in 2018

Ademais, España mantén o posto número 17 respecto da edición de 2016, e no posto número 10 no ámbito dos países europeos.

Leading countries in e-government development

O informe apunta tamén que Europa mantén o liderado no desenvolvemento da administración electrónica, de forma que dos 20 primeiros países da lista 14 son europeos e que ningún país europeo cualifica por baixo de ‘High Level’ no índice de desenvolvemento da administración electrónica (E-Government Development Index, EGDI).

Level of e-government development in European Union member states

Outros datos de España recollidos no informe son que figura cun ‘moi alto’ (Very High) no indicador de participación electrónica, ‘E-Participation’, así como no indicador de servizos en liña ‘En liña Service Index’.

E-participation index

Máis información sobre o posicionamento de España en diferentes estudos internacionais dispoñible na sección do PAe “ Resumo do posicionamento de España no contexto internacional” .

Máis información sobre o contexto deste informe

Nacións Unidas publica o informe «United Nations E-Government Survey» desde 2001, de forma que a actual, a de 2018, é a décima edición do mesmo. É o único informe global que avalía o estado de desenvolvemento da administración electrónica de todos os Estados Membros da ONU. Esta avaliación non pretende proporcionar unha medida absoluta, senón achegar unha visión da situación relativa duns países con outros. Neste sentido o informe proporciona, particularmente nesta edición de 2018, información que axude a evidenciar o potencial da administración electrónica como apoio ao logro de sociedades sustentables e resilientes e da Axenda 2030.

O marco metodolóxico do informe baséase nunha visión que incorpora tres dimensións: a adecuación da infraestrutura de telecomunicacións, a capacidade dos recursos humanos para promover e utilizar o TIC, e a dispoñibilidade de servizos e contidos en liña.  En particular, o índice de desenvolvemento da administración electrónica (E-Government Development Index, EGDI) é un índice composto baseado na media ponderada de tres índices normalizados. Un terzo derívase dun Índice de Infraestrutura de Telecomunicacións baseado en datos proporcionados pola Unión Internacional de Telecomunicacións (ITU), un terzo dun Índice de Capital Humano baseado en datos proporcionados por UNESCO, e un terzo do Índice de Servizos en liña baseado en datos recompilados dun cuestionario de enquisa independente, realizado por UNDESA, que avalía a presenza nacional en liña dos 193 Estados Membros das Nacións Unidas.

Fonte orixinal da noticia  (Abre en nova xanela)

• Interoperabilidade
  • Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica