"/>

Eap - garapenerako banku interamerikarra eta espainiako gobernuak-biltegi trukatzen dituzte software irekian
accesskey _ mod _ content

Banco Interamericano de Desarrollo y el Gobierno de España intercambian repositorios de software abierto

abenduaren 14a 2018

CTT logoa

Las herramientas pueden ser adaptadas y reutilizadas gratuitamente por gobiernos e instituciones

Garapenerako banku interamerikarrarekin (BID) eta espainiako gobernua, zentroaren bidez teknologia-transferentzia (CTT) finkatu dira, federazioaren lankidetza bere tresna digitalak, gobernu eta erakunde-biltegi irekita, latinoamerikako eta karibeko Europa eta onura, erakunde bietako eskaintza egokituz eta dagozkien garapen-arazoekin eta ebazteko kodeak berrerabiliz lotutako beharrei eta herritar eta erkidegoak.

Urtero, mundu osoko gobernuek baliabide asko inbertitzen software lizentziak eta bestelako tresna digitalak sustatzeko hiri inteligente, administrazio-izapideak erraztea, mekanismoak hobetzea, fiskaltza, klima-aldaketaren eraginak arintzeko indartzea, besteak beste arlo batzuetako osasun-arreta. Horiek zabalik izango balira, partekatu eta erabilera berrietara egokitutako tresnak, gobernuek eta erakunde izugarriak lortzen aurrezki eta eskala-ekonomiak. Aliantza, bi erakundeek sustatuko duzue eskuragarri dauden kodeak irismena beren plataformak.

BID aurrera, plataforma garatzeko Kodea (Ireki leiho berrian) bere estrategiaren parte da sustatzeko hobetzeko ezagutzak irekitzea, eta bizitza baten gisa jarduten du, eta bróker jaitsi daitezke erabiltzeko iturburu-kodea, bai eta iturri-kodea beste gertakari horren onura jaso dezaten.

Hainbat tresna daude erabilgarri dauden artean, HydroBID (Ireki leiho berrian) , un sistema para simular escenarios de recursos hídricos de distintas cuencas de la región, y Massive change detection (Ireki leiho berrian) que a través de la aplicación de inteligencia artificial en imágenes satelitales, ayuda a gobiernos locales a la actualización de catastros.

“ softwarea eta tresna digitalak oinarri-oinarrizkoak dira proiektuak eta programak diseinatu, inplementatu eta ebaluatzea. Eskaintzen ari gara ematen duen leiho irekia plataforma, gure eskaintza garatzaileen espainiako aberasten dira, gehiago ere herrialdetako eta sustatzea; hor, eta, gure plataforma europarantz ” esan zuen Karen Mokate dibisioko burua, ezagutza-BID.

La colaboración entre ambas instituciones será bidireccional. Por un lado, el federatu bilatzailea del Centro de Transferencia de Tecnología (CTT) permitirá que los usuarios del CTT tengan conocimiento y acceso a las soluciones ofrecidas por el BID.

Por otro lado, el BID irá incorporando a su catálogo de soluciones digitales abiertas las soluciones desarrolladas por las Administraciones Públicas españolas que puedan ser de mayor utilidad en el contexto iberoamericano. Entre las primeras herramientas incorporadas se encuentran las siguientes:

• CONSUL desarrollada por el Ayuntamiento de Madrid, que ayuda a gobiernos a desarrollar consultas a la población vía móvil.
  • La bezeroaren suite @firma espainiako gobernuak garatutako edozein administrazio publikok erabiltzeko ezartzea ahalbidetzen eta sinadura elektroniko aurreratua azkar eta eraginkorra.
  • Archive behar diren tresnak eskaintzen ditu administrazio eta kudeaketako sistema bat sortzeko artxibo-zentroen, bai eta dagozkien aplikazioak. lantaldeak integrazioa Archive kontsumitzaileen eta kudeaketa-ek bidalitako dokumentu eta espediente elektronikoen.
  • INSIDE dokumentuak kudeatzeko aukera ematen du Oso-Osorik agiriak baliabide elektronikoen bidez, aurreko urrats gisa behin betiko artxibatu espedientea kudeaketa bizia dokumentazioa formatu elkarreragile bateko eta iraunkorragoak dira.
  • SARTU es una plataforma modular que integra tres componentes principales: una sede-e; un completo gestor para la tramitación electrónica de los expedientes que se inician en la sede; y una herramienta para su administración y configuración, que incluye un gestor de contenidos de la sede y un editor de formularios propio.

BID buruzko

Garapenerako banku inter-bizitza hobetzea du xede; 1959an Sortu, BID. iturri nagusietako bat da finantzaketa-epe luzean, eta, beraz, garapen ekonomikoa, soziala eta instituzionala Latinoamerika eta karibe. BID ere ikerketa-proiektuak egiten ditu eta politikei buruzko aholkularitza, laguntza teknikoa eta trebakuntza eskaintzen abangoardiako bezeroei publikoak eta pribatuak, eta eskualde osoan.

CTT buruzko

Du Teknologia transferentziarako zentroa nahi du espainiako herri-administrazio guztiek konponbideak berriro direktorioan CTT disoluzioak, posible da. baino gehiago aurki daiteke, eta Espainiako herri-administrazioek sustatu behar diren berrerabilgarriak 300 irtenbideak aurkitu kode irekiko, zerbitzu komunak, cloud eta garapen zerbitzuak aktibo semantikoak,

CTT du handitzeari erantzuteko egin da 158. artikulua: 40/2015 legea, urriaren 1ekoa, sektore publikoaren araubide juridikoarena, eta dekretuaren 17. artikuluaren 4/2010 errege dekretua, urtarrilaren 8koa, elkarreragingarritasun eskema nazionala arautzen duen administrazio elektronikoaren esparruan.

Egindako argitalpen BID (Ireki leiho berrian) .

• Teknologia transferentziarako zentroa
  • Administrazioen arteko lankidetza
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.