> / "

Garapenerako banku interamerikarra (PAe eta espainiako gobernuak software irekiko dute.
content _ mod _ accesskey

Banco Interamericano de Desarrollo y el Gobierno de España intercambian repositorios de software abierto

2018ko abenduaren 14a

CTT logoa

Eskuko erremintak, gobernuak eta erakundeak egokitu daitezke, doan

Garapenerako banku interamerikarra (BID) eta espainiako gobernua, teknologiaren transferentzia zentro horren bidez (CTT) ezarri dituzte euren federaziorako batera, tresna digital irekia. gobernu eta erakunde eta europako, latinoamerikako eta karibeko beneficiarse izango eskaintza bi erakundeek, dagozkien kodeak berrerabiltzeko egokituz eta arazoak konpontzeko eta herritarren eta komunitate garapena (beharrei erantzutea.

Cada año, los gobiernos de todo el mundo invierten muchos recursos en licencias de software y otras herramientas digitales para promover ciudades inteligentes, simplificar los trámites administrativos, mejorar los mecanismos de fiscalía, mitigar los impactos del cambio climático, fortalecer la atención sanitaria, entre otras áreas del desarrollo. Si esas herramientas fuesen abiertas para ser compartidas y adaptadas a nuevos usos, los gobiernos y organizaciones podrían lograr enormes ahorros y economías de escala. Con la alianza, ambas instituciones van a potenciar el alcance de los códigos disponibles en sus plataformas.

BID hasi du plataforma garatzeko Kodea (Leiho berri batean Irekitzen Du) estrategiaren parte da bizitza hobetzeko ezagutza zabaltzea sustatzeko (eskualdean, eta bróker gisa jokatzen du, non erabiltzeko iturburu-kodea jaitsi daitezke, baita beste batzuk eskaintzea iturburu-kodearen beneficiarse izatea.

Beste tresna erabilgarri daude HydroBID (Leiho berri batean Irekitzen Du) sistema bat egoera ezberdinetako arroak simulatzeko, ur-baliabideak, eskualdeko eta Change Massive detektatzea (Leiho berri batean Irekitzen Du) que a través de la aplicación de inteligencia artificial en imágenes satelitales, ayuda a gobiernos locales a la actualización de catastros.

softwareak eta tresnak ezinbestekoak “ digitalak diseinatu, inplementatu eta ebaluatzea; egitasmoak eta programak. leihoa irekita plataformaren garatzaileek Eskaintzen ari gara. gure eskaintza aberasteko aukera eskualdeko herrialdeetan baino, eta, bestetik, gure garatzaileek ” Europako plataforma, Karen Mokate esan, saileko Burua (Ezagutza ZUENFN.

Bi noranzkokoa da, bi erakundeon arteko lankidetza: Batetik, federatu bilatzailea teknologiaren transferentziarako Zentroa ((CTT) esker, erabiltzaileak sarbidea duen eta emandako konponbideak ezagut ditzaten urteko CTT ZUENFN.

Bestalde, irtenbide digitaletan irtenbideak katalogotik sartu behar du GIB irekita dituen erabilgarriagoa izan daitezkeen espainiako herri-administrazioen esparruan iberoamerikarra. Lehenengoen artean dauden tresna hauek daude:

• CONSUL desarrollada por el Ayuntamiento de Madrid, que ayuda a gobiernos a desarrollar consultas a la población vía móvil.
  • La bezeroak (@firma suitea desarrollada por el Gobierno de España para su uso por cualquier Administración Pública permite implementar la autenticación y firma electrónica avanzada de una forma rápida y efectiva.
  • Gorde sistema bat sortzeko behar diren tresnak eskaintzen ditu fitxategien administrazioa eta kudeaketa Zentroak sail anitzekoa eta gure kudeaketari dagozkion sartzea Fitxategia aplikazio elektroniko horiek bidalitako dokumentuak eta espedienteak.
  • INSIDE permite la gestión documental íntegramente electrónica de los documentos de la gestión viva del expediente, como paso previo al archivado definitivo de la documentación en un formato interoperable y duradero.
  • SARTU plataforma modular bat da hiru osagai nagusi ditu: bata sede-e; kudeaketa osoa elektronikoki tramitatzeko espedienteak bertan hasi dira; tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat du bere egoitzan formularioak.

BID buruzkoa.

Garapenerako banku interamerikarra hobetzeko xedea dute. 1959. Urtean sortu zen, iturri nagusietako bat da GIB garatzeko epe luzeko (ekonomia, gizartea eta erakundeak, latinoamerikako eta karibeko. BID. - eta ikerketa-proiektuak egiten ditu bai buruzko aholkularitza, laguntza teknikoa eta trebakuntza eskualde osoan bezero publiko eta pribatuak.

CTT buruzkoa.

El Teknologiaren transferentziarako zentroa tiene como objetivo favorecer la reutilización de soluciones por todas las Administraciones Públicas españolas. En el directorio de soluciones del CTT es posible encontrar más de 300 soluciones reutilizables propiciadas desde las Administraciones Públicas españolas siendo posible encontrar desarrollos de código abierto, servicios comunes, servicios en cloud y activos semánticos,

El CTT es la respuesta al artículo 158 de La ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, y al artículo 17 del Real Decreto 4/2010, de 8 de Enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Interoperabilidad en el ámbito de la Administración Electrónica.

Argitaratu duen BID (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

• Teknologiaren transferentziarako zentroa
  • Administrazioen arteko lankidetza