Aberto o prazo para propor novos conxuntos de datos para a Guía de datos abertos FEMP

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

23 abril 2018

O grupo de datos abertos da Rede de Entidades locais pola Transparencia e a Participación Cidadá de a FEMP ampla o  grupo de traballo para continuar a identificación de conxuntos de datos que permitan homoxeneizar a publicación de datos abertos e facilitar a súa xestión.

Nesta ocasión búscanse 20 novos dataset que se somen aos 20 xa publicados en a  Guía de datos abertos FEMP(Abre en nova xanela)  de 2017, cuxo obxectivo era difundir pautas e recomendacións para facilitar a apertura de datos por parte das administracións públicas e favorecer a súa reutilización. Cabe destacar que 11 destes conxuntos xa foron incluídos previamente en a  Norma Técnica UNE 178301:2015 de AENOR(Abre en nova xanela) , que estandariza a súa publicación. Estes conxuntos de datos abarcan desde os contratos públicos ata o estado do tráfico, pasando polos orzamentos, a axenda cultural ou os datos relacionados coa calidade do aire.

O pasado 10 de abril reuniuse o grupo de traballo que levará a cabo a definición dos novos conxuntos de datos, nunha sesión aberta onde os asistentes tiveron a ocasión de achegar a súa visión e definir os próximos pasos. Este grupo de traballo está integrado por entidades locais, persoal de universidades, a asociación ASEDIE, autónomos e emprendedores, empresas e institucións como  Rede.es(Abre en nova xanela) . Durante esta sesión tamén se mostraron os labores de difusión realizadas a través de diversos congresos, cursos e presentacións.

Os seguintes pasos agora son:

• Ata o 23 de abril, aqueles cidadáns que o desexen poden propor novos conxuntos de datos que consideren de interese a través de este  documento(Abre en nova xanela) . Cada proposta debe incluír unha descrición ou explicación onde se detalle o beneficio esperado.

• Entre os días 24 e 26 de abril abrirase a votación para seleccionar aos 20 novos conxuntos de datos que se engadirán aos xa existentes.

• O venres 27 de abril repartiranse  os distintos conxuntos de datos entre os membros de o grupo de traballo e aquelas persoas que desexen contribuír a esta iniciativa.

• Entre o 28 de abril e o 16 de maio realizaranse os traballos de análises e definición, seguindo as mesmas pautas xa utilizadas pola Federación española de Municipio e Privincias (FEMP)(Abre en nova xanela) en 2017, de tal forma que toda la información quede unificada.

O resultado será a definición do total dos 40 conxuntos de datos propostos no mes de xullo. Ademais, publicarase un resumo executivo da Guía de datos abertos FEMP traducido a outros idiomas para facilitar a súa difusión. Desta forma búscase axuda a aqueles municipios, españois e estranxeiros, que desexen elaborar e publicar conxuntos de datos propios, dunha maneira sinxela e eficaz, favorecendo a súa reutilización.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Cooperación interadministrativa