A Comisión Nacional do Mercado de Valores intégrase plenamente en SIR tras finalizar a fase de certificación na norma SICRES 3.0

• Escoitar

09 maio 2017

Coa integración da CNMV, vaise completando a incorporación en SIR dos organismos do Ministerio de Economía, Industria e Competitividade.

O pasado 4 de maio, a Comisión Nacional do Mercado de Valores, integrouse no Sistema de Interconexión de Rexistros, tras finalizar con éxito a certificación da súa aplicación de rexistro na norma SICRES 3.0, sumando xa 22 as aplicacións certificadas, das cales 12 están en produción.

Esta certificación, habilita á CNMV para a integración das súas oficinas de rexistro na Plataforma de Intercambio Rexistral SIR, o que permitirá o envío e recepción de asentos rexistrais electronicamente entre o resto de oficinas integradas, co consecuente aforro de custos e mellora da eficiencia da actividade administrativa.

Coa CNMV son xa 8 os organismos do Ministerio de Economía, Industria e Competitividade integrados en SIR que, xunto ao resto de órganos e organismos dos diferentes departamentos ministeriais da AGE, xa sexa mediante aplicacións certificadas ou servizos comúns ofrecidos polo MINHAFP como ORVE e GEISER , representan máis do 50% dos case 3.400.000 asentos rexistrais enviados a traves da plataforma SIR.

Máis información sobre a solución SIR en CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns