>/"

PAe - Disponible el Modelo de política de gestión de documentos electrónicos para Entidades Locales (PGD-eL)
content _ mod _ accesskey

2007ko martxoaren 14an

ENI logoa

Desarrollado por organizaciones valencianas de COSITAL, ATIAL junto con un grupo de archiveros y técnicos especializados en gestión documental contiene un modelo de política de gestión documental local que Interesa a las EE.LL., especialmente de aquéllas más pequeñas.

El Dokumentu elektronikoak kudeatzeko eredu politikoa toki erakundeentzat (PGD-eL) dokumentuak kudeatzeko eredua tokiko politikak baditu, dokumentalak eta indize funtzionala sailkapena agiri elektronikoak kudeatzeko aukera emango duten udalak, (esparruan elkarreragingarritasun eskema nazionala, (ENI). Dokumentu hori al du toki-erakundeetako bereziki txikiek eta haiek egiteko zailtasun gehien dituzten agiri elektronikoak kudeatzeko politika.

Eredu horrek urteko erakundeek egindako lanaren emaitza da (valentziako idazkarien, kontu-hartzaileen eta diruzainen elkargoa toki-administrazioaren (COSITAL), informatika elkartearen administrazio lokaleko teknikari (ATIAL) artxibozainen eta dokumentuen kudeaketako teknikari espezializatuek talde batekin batera.

Uste da (zati azpisektorean bilatu behar dira tokiko gune arteko bateratze artxibozain, udal Informatika eta idazkari: una aproximación multidisciplinar ikuspegi osoa ematen duen alderdi teknikoari eta dokumentalak, edozein politika publiko eta ikten gai juridikoei bideratutako administrazio digitalaren ezarpena eraginkorra.

Desde ese convencimiento, el 28 de abril de 2016 se constituyó en el Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna (Valencia) un equipo multidisciplinar que ha redactado el modelo, junto con un modelo de Cuadro de Clasificación, con el fin de ponerlos a disposición de todos los municipios españoles a los que pueda resultar de utilidad y, al tiempo, recibir aportaciones que lo mejoren.

Politika publikoa ogasun ministerioko Funtzio Publikoaren eredua eta dokumentu elektronikoak kudeatzeko tokiko erakundeentzat (PGD-eL) eta tokiko erakundeen artean hedatzea errazteko prest dauden lanetarako oinarritzat harturik, arlo honetan lan taldea (Dokumentu berak, eta, administrazio elektronikoaren batzorde sektorialak Archivo-e Espedientea.

• Elkarreragingarritasuna
  • Administrazioen arteko lankidetza