>/"

- Hirugarren ekintza plana gobernu irekia Dagoen PAe
content _ mod _ accesskey

Hirugarren ekintza plana gobernu irekia.

2007ko uztailaren 18a

Gobernuak Plan honen bitartez egingo du denboran, 20 neurri 2017-2019 gardentasuna eta parte-hartzea

Ogasun ministerioari aurkeztu eta funtzio publikoko hirugarren ekintza plana Gobernu neurriak hartzen duen gobernu irekiaren irudian, gardentasunaren eta parte-hartzearen 20 egingo den aldian 2017-2019 bidali eta gobernatzeko aliantza Irekia (Open Government Partnership), gai hau arautzen duen organo gorena da eta nazioarteko 70 herrialdetan biltzen dituen.

Bost ardatz nagusitan oinarritzen da plana: lankidetza, parte-hartzea, gardentasuna, kontu-ematea eta prestakuntza, eta horren garapenerako urteko hartuko dute parte autonomia-erkidegoek, tokiko erakundeek eta gizarteak.

Urteko plan neurrien artean, web edukien irudia hobetu eta zabaltzen dugun Gardentasuna eta Estatuko administrazio orokorreko 2000. urteko agintaldi honetan gardentasun legearen arauzko garapena egitea.

Se fortalecerá el programa Aporta, de apertura a la información del sector público, para lo que se desarrollará la Ley sobre reutilización de la información del sector público y se ampliará el catálogo nacional de datos abiertos en un mínimo del 20%.

Justiziaren arloan, informaziorako sarbidea hobetu nahi da eta neurri judizialak edo herritarren eskura jartzea ahozko bista buruzko informazio gehiago, espediente judizial agiriak, besteak beste, baita zenbait ikuspegi judizial streaming emanaldia zerbitzua eskaintzea.

Por otra parte, se formará a los empleados públicos en los principios, y estrategias de gobierno abierto, se sensibilizará a la sociedad civil a través de recursos informativos abiertos y gratuitos, y se incluirán medidas de educación en Gobierno abierto con actividades en los colegios.

Arloko neurriak garatzeko batzordea eratu da, autonomia-erkidegoek eta toki-erakundeek egiteko politikak gardentasuna sustatzeko sarea udalerrian. Gainera, Foro bat jarriko da abian, eta inplikatutako eragile guztiak lantzeko gobernu irekiaren gizartea: lehen mundu akademikoan ordezkariak, kontsumitzaile eta erabiltzaileen elkarteak, erakundeak eta irabazi-asmorik gabeko erakundeek (Hirugarren Sektorea.

El Gobernu irekiaren hirugarren ekintza-plana kontsulta egiteko eskura daiteke.

• Gobernu irekia
Sarbide Nagusia