>/"

Aurkeztutako datuei buruzko gida (PAe irekiak eta toki erakundeentzako jarraibideak
content _ mod _ accesskey

Toki erakundeentzako jarraibideak aurkeztutako datuak, aurkibidean.

2007ko uztailaren 6a

Fempek irizpide zabalak gida aurkeztu du udal entitateei buruzko Datuak; datu eta dokumentu bat irekitzea berrerabiltzeko helburua da Tokiko administrazio guztientzat.

Gardentasuna eta informazioa zabaldu eta balio erantsia emateko erakundeei ere sortzen dira hortik gakoetako bat izan, sortu zenetik, 2015ean, tokiko erakundeen sarean, gardentasuna eta herritarren parte-hartzea, FEMP (Leiho berri batean Irekitzen Du) madrilen ere aurkeztu dute, eta Sare horren Ireki guía Datuak (Leiho berri batean Irekitzen Du) prozesuan, urrats bat gehiago irekitzea toki erakundeen gardentasuna eta informazioa, jarraibideak jasotzen dira datuak, udalek aurkeztutako modurik egokienean, erabilgarria eta eraginkorra herritarrek erabiltzeko eta berrerabiltzeko eta bestelako erakunde eta organismoekin.

Con ello, la Administración Local vuelve a situarse, nuevamente, como punta de lanza del resto de las Administraciones en todo cuanto tiene que ver con datos abiertos y uso de nuevas tecnologías para ofrecer públicamente su información y ofrecer con ello nuevas oportunidades de crecimiento económico. Así se ha constatado en el transcurso del acto de presentación del texto organizado por la FEMP, ESADE y PwC.

En esa cita, ha estado presente el Presidente de la Red, y Alcalde de Elche, Carlos González, que se ha referido a la Guía como un avance fundamental para los Gobiernos Locales en la medida que “ les va permitir tener una referencia sobre cómo abrir sus datos y, además, avanzar en transparencia y participación ciudadana y, sobre todo nos va a hacer posible que los datos reutilizables sirvan para favorecer al sector que los pone en valor y los convierte en una oportunidad de crecimiento económico”. A su juicio, con la Guía se da “un paso fundamental desde el punto de vista de la participación y desde el punto de vista socioeconómico”.

La Datuei buruzko gida. (Leiho berri batean Irekitzen Du) eskuragarri dago, lan talde batek egin du, sareko hainbat udaletako arduradun teknikoak osatuko dira: horrek bidea ireki jotzen bere lanari buruzko datuak eta “ erabiltzeko ” Tokiko administrazio guztientzat.

Datuak gardentasuna eta konpromisoa.

Aurkezpen ekitaldian toki administrazioaren herritarrekiko konpromisoa azpimarratu zen, konpromisoa, askorentzat, beste administrazio publiko batzuek baino handiagoa da herritarrek tokiko gobernuek hurbil dagoelako. Testuinguru horretan, herritarrak eskubidea duela bere Udaletxea dago zer, nola eta zenbat kostatzen da, udal garden bihurtzen den eskubide bat behar izatea.

Por eso, desde la FEMP y desde la Red se ha venido trabajando para que los Gobiernos Locales españoles, para que, con independencia de su tamaño, conozcan sus responsabilidades en materia de transparencia, cuenten con las herramientas para su desarrollo y que, finalmente, lo lleven a cabo. La Guía, la primera de estas características, es fruto de esta responsabilidad de la Federación y del trabajo desinteresado de técnicos municipales que han puesto en común sus experiencias.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Gobernu irekia
  • Administrazioen arteko lankidetza