> / "

CRUEK Espainiako Unibertsitate - PAe plataforman dago bitartekari gisa dituen datuak datu akademikoak
content _ mod _ accesskey

CRUE Universidades Españolas se integra en la Plataforma de Intermediación de datos como cedente de datos académicos

2007ko otsailaren 6an

CRUE Universidades Españolas, con la colaboración de RedIRIS y el MINHAFP, pone en marcha su Nodo de Interoperabilidad para el Sistema Universitario Español (NISUE), lo que convierte, por primera vez, a las Universidades españolas en cedentes de datos académicos, en adecuación a la Ley 39/2015, e impulsa el escenario de interoperabilidad entre organismos del sector público.

2017Ko sarrerarekin. Espainiako Unibertsitateetan. (Leiho berri batean Irekitzen Du) martxan jarri du Espainiako Unibertsitate-sisteman nodoa (Elkarreragingarritasuna (NISUE) unibertsitateko zerbitzu akademikoak izatea, bai datuak trukatzeko, bai beraien artean, unibertsitate arteko eta hauen eta beste sektore publikoko erakundeak (hasita, egiten duen integrazioa Datuen Arteko Plataforma (ogasun ministerioa eta funtzio publikoa . Se puede obtener más información de los servicios de dicha plataforma en el Portal de Administración electrónica, http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd

Lehen datu-multzoa NISUE dagoen bezala, eskura. erakunde publiko guztiek, eta, plataformaren bidez Eskaintzen dituen datu akademikoak (unibertsitate ikasleek beren unibertsitateko matrikularen datuak. Datu horiek ezagutzeko aukera ematen du, ikasle batek ikasketa ofizialak egiten unibertsitateetan, ikasketa eta zer nolako kreditu kopurua, besteak beste, laguntza jasotzeko, egiaztatu eta deskontu horrek izapide administratiboak autonomia-erkidegoei eta udalei; aportarlos beharra, azken erabaki al 28.2. artikulua 1 / Legea, 2015erako Jardunbideari (Leiho berri batean Irekitzen Du) horrela, dokumentu horien karga.

Inicialmente, se han integrado en NISUE los datos de matrícula de 4 universidades: Gaztela-mantxako unibertsitatea (UCLM) (Leiho berri batean Irekitzen Du) , Murtziako unibertsitatea (NU) (Leiho berri batean Irekitzen Du) , Cartagenako Unibertsitate Politeknikoa (UPCT) (Leiho berri batean Irekitzen Du) bai Universitat Politècnica de Valènciako (EHU) (Leiho berri batean Irekitzen Du) . Se espera que en los próximos meses se vayan incorporando, de forma paulatina, el resto de universidades que forman parte de CRUE y que así lo deseen.

Además, está previsto, para la segunda mitad de 2017, con el propósito de seguir avanzando en la publicación de servicios universitarios comunes y la reutilización de infraestructuras, iniciar el desarrollo e implantación en NISUE de los datos del expediente académico, que son los más demandados por el resto de organismos públicos.

NISUE, que se encuentra liderado por el Grupo de Trabajo de Administración Electrónica de la Comisión Sectorial de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones de CRUE (CRUE-TIC) (Leiho berri batean Irekitzen Du) , es una realidad gracias a la estrecha colaboración de CRUE, tanto con la Espainiako sare akademikoa eta ikerketa (RedIRIS) (Leiho berri batean Irekitzen Du) ekonomia ministerioak finantzatzen du, Red.es enpresa-erakunde publikoaren eta Industriaren Lehiakortasuna eta kudeatuko du, eta zerbitzua hartzen duen jarduera administratiboa eta teknikoa izatea, eta funtzio publikoaren ogasun ministerioarekin, emandako Administrazioko aplikazio SCSPv3 , utilizada para la implantación de la funcionalidad de emisor SCSPv3.  Estas aplicaciones forman parte del Portfolio SCSPv3 que facilita de manera gratuita la consulta de datos a todas las AAPP que lo necesiten.

Horrez gain, parte hartu du Santiagoko unibertsitatean (USC) (Leiho berri batean Irekitzen Du) , para la definición del modelo de datos de matrícula, y con las Comisiones Sectoriales de Secretarías Generales y Gerentes de CRUE, para la difusión del proyecto en las Universidades.

Es interesante reseñar que varias universidades ya eran usuarias de los servicios de la plataforma de intermediación de datos como cesionarias de la información, destacando por número de servicios la UNED y la Universidad de la Rioja con 12 y 10 servicios respectivamente y por volumen la UNED y la universidad de Valencia con 529.023 y  57.894 consultas respectivamente.

UNIBERTSITATEAK

DATUEN TRANSMISIOA

ZERBITZUEN NÚMERO

BARTZELONAKO UNIBERTSITATEA

GIRONAKO UNIBERTSITATEA

BALEAR UHARTEETAKO UNIBERTSITATEA

JAUME I. CASTELLÓ UNIBERTSITATEA

ERRIOXAKO UNIBERTSITATEA

MURTZIAKO UNIBERTSITATEA

OVIEDOKO UNIBERTSITATEA

VALENTZIAKO UNIBERTSITATEA

ZARAGOZAKO UNIBERTSITATEA

URRUTIKO HEZKUNTZARAKO UNIBERTSITATE NAZIONALA (MECD)

UNIVERSIDAD POLITECNICA DE VALENCIA

LLEIDAKO UNIBERTSITATEA

KATALUNIAKO UNIVERSITAT POLITÈCNICA

UNIVERSTAT OBERTA DE CATALUNYA

Guztira

4,14

Zerbitzu horren barruan dago banatua CRUE Espainiako Unibertsitateetako eta MINHAFP arteko lankidetza-hitzarmena (Leiho berri batean Irekitzen Du) administrazio elektronikoaren oinarrizko irtenbidea emateko, elkarrekiko, eta lerro etengabe zerbitzuak herritar 2010ean hasitako al bultzatzea, funtsezkoa da araudia indarrean al egokitzeko. - batzorde eta taldeak ere parte hartuko du. herri administrazioetan iktak ordutik.

• Administrazioen arteko lankidetza
  • Teknologiaren transferentziarako zentroa