accesskey_mod_content

Novas funcionalidades do Portal Datos.gob.es

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 decembro 2017

Datos.gob.es actualízase incorporando novas funcionalidades coa finalidade de achegar, tanto aos organismos publicadores como aos usuarios, máis datos sobre a información e a actividade xerada no portal, presentándoos de modo gráfico para unha mellor visualización.

En concreto, incorporouse unha nova ferramenta de xestión –un cadro de mando privado- para os organismos públicos que publican os seus datos en datos.gob.es datos.gob.es (Abre en nova xanela) co obxectivo de facilitar o labor do xestor RISP do organismo e proporcionarlle o seguimento da actividade xerada tras a publicación dos seus conxuntos de datos.

De modo gráfico móstrase a seguinte información:

  • evolución do número de conxuntos de datos publicados
  • conxuntos de datos máis visitados
  • total de distribucións e clasificación de  os formatos das distribucións publicadas
  • listaxe de contas de usuario activas
  • evolución do número de consultas de dispoñibilidade de datos recibidas
  • evolución do número de comentarios recibidos


Todas as gráficas permiten gardar unha copia, descargar os seus datos (en CSV, XLSX ou JSON), realizar anotacións e imprimilas.

Adicionalmente, atendendo á demanda de información detectada, enriqueceuse a ferramenta de xestión ou cadro de mando público, dispoñible para todos os usuarios desde a sección Impacto, incorporando gráficas novas que ofrecen a evolución dos contidos do portal e información máis detallada sobre os conxuntos de datos que forman o Catálogo.

As gráficas que proporciona o cadro de mando público son as seguintes:

  • evolución das visitas mensuais a datos.gob.es
  • evolución da publicación de contidos: iniciativas, aplicacións e casos de reutilización
  • evolución da publicación de conxuntos de datos no portal
  • porcentaxe de conxuntos de datos publicados clasificado por nivel de administración
  • clasificación por categoría dos conxuntos de datos publicados
  • táboa cos 10 conxuntos de datos máis visitados
  • porcentaxe de distribucións por formato (total e por nivel de administración)

Así mesmo, outro dos cambios destacados é a incorporación dun novo Módulo de Comentarios que simplifica aos usuarios a súa publicación e facilita aos xestores a súa xestión e seguimento.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

 

  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Servizos electrónicos