Publicado os resultados preliminares da Consulta Pública sobre a "Estratexia Dixital para unha España Intelixente"

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

01 decembro 2017

O Ministerio de Enerxía, Turismo e Axenda Dixital traballa para a elaboración da nova Estratexia Dixital para unha España Intelixente (EDEI) na que debemos identificar os novos retos aparecidos nos últimos anos e como abordalos.

Para iso apoiouse, por unha banda, nos resultados obtidos na actual Axenda Dixital para España, e por outro nun proceso participativo e integrador que comeza pola posta en marcha dunha Consulta Pública(Abre en nova xanela) no mes de xullo que permaneceu aberta ata o 30 de setembro.

A consulta pública é un instrumento fundamental para deseñar a folla de ruta dixital na que todos os actores interesados poidan situarse, e solicitar así as propostas e información relevante que queiran achegar os interesados para a elaboración da Estratexia Dixital para unha España intelixente. Esta pois dirixida a organizacións sociais, empresas de diferentes sectores, consumidores e usuarios, universidade, Administracións Públicas e particulares.

Con ela créase un espazo de diálogo permanente co número máis amplo de representantes da sociedade, comezando por patronais e sindicatos, para que a transformación dixital sexa eficaz, produtiva, inclusiva e solidaria.

Os termos da consulta, así como as 41 preguntas, están dispoñibles na web do Ministerio de Enerxía, Turismo e Axenda Dixital, e o seu obxectivo era dobre. Por unha banda, someter a valoración tanto a estrutura como o contido dunha nova estratexia dixital para España e doutra banda, recoller as propostas de quen estivesen interesados en realizar achegas. A Consulta estaba estruturada en cinco alicerces: economía dos datos, ecosistemas 4.0, regulación intelixente, infraestruturas tecnolóxicas e cidadanía e emprego dixital.

Respecto ao resultado desta Consulta Pública:

• Recibíronse 109 achegas provenientes de empresas, asociacións, institucións públicas, etc., que mostraron o seu interese en participar no deseño dunha folla de ruta dixital para España.
  • Un 38% proceden das empresas, sendo as compañías TIC as que máis participaron. Séguenlle as asociacións cun 25%, e un 17% provén das institucións públicas. Os cidadáns a título individual supoñen o 13% da participación. Por último, autónomos e Universidade achegan conxuntamente o 7% das respostas.
  • En termos xerais, a partir do sinalado nas achegas recibidas, acéptase a idoneidade da estrutura en cinco alicerces, aínda que se suxire a modificación dalgúns alicerces e retos.
  • A Secretaría de Estado para a Sociedade da Información e a Axenda Dixital agradece a todos os remitentes de contribucións a súa participación na consulta.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Goberno aberto, Informes e Estudos