La Universitat de Saragossa s'incorpora al Servici Compartit de Gestió del Registre

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

11 gener 2016

La Universitat de Saragossa comença a utilitzar l'aplicació GEISER per a la gestió de les seues oficines de registre d'entrada/eixida i per a la connexió amb la plataforma SIR d'intercanvi de registres en format electrònic.

La Universidad de Zaragoza ha comenzado a utilizar la aplicación GEISER para la gestión de sus oficinas de registro de entrada/salida y la conexión con la plataforma SIR de intercambio de registros en formato electrónico, incorporándose así a la utilización del Servicio Compartido de Gestión del Registro de la DTIC.

La Universidad gestionará mediante este sistema el intercambio de documentación tanto en formato físico como electrónico entre sus 20 oficinas de registro y cerca de 200 unidades y departamentos, así como el intercambio de asientos registrales y documentación electrónica con el resto de organismos integrados en la plataforma SIR.

Es tracta de la primera universitat pública a adherir-se a este servici compartit i el primer organisme fora de l'Administració General de l'Estat a utilitzar l'aplicació GEISER de gestió del registre, beneficiant-se així de la racionalització i eficiència en l'ús dels recursos informàtics que suposa la utilització de ferramentes comunes i servicis compartits.

Esta incorporació suposa a més un impuls molt important per a la gestió electrònica dels procediments de la Universitat de Saragossa, avançant d'esta manera en l'adopció de l'administració sense papers amb la consegüent millora de l'eficàcia administrativa que redunda en un millor servici al ciutadà.

Més informació en el CTT sobre les solucions GEISER i SIR

• Infraestructures i servicis comuns