accesskey_mod_content

La European Securities and Markets Authority (ESMA) establece Inline XBRL como formato para el reporte financiero desde el 1 de enero de 2020

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

23 decembro 2016

La ESMA ha publicado el 22 de diciembre una declaración en la que se establece el formato electrónico a ser utilizado para comunicar la información financiera empresarial a partir del 1 de enero de 2020 favoreciendo la interoperabilidad de la información financiera.

A análise realizada pola European Securities and Markets Authority (ESMA) concluíu que o formato Inline XBRL é o máis adecuado para satisfacer o requisito da Unión Europea relativo á remisión dos informes financeiros anuais nun único formato electrónico, xa que permite que un só documento poida ser procesado de forma automatizada como lido polas persoas.

La utilización de un formato único permitirá a usuarios como inversores, analistas y auditores llevar a cabo análisis y comparación de grandes cantidades de información financiera. El acceso a los informes financieros anuales para los inversores profesionales y minoristas es esencial para crear mercados de capital sólidos en toda la UE.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos