>/"

Espainiako lehen bertsioa (PAe nodotik eIDAS zabaldu, batera Nane integratua
content _ mod _ accesskey

Zabaldu nodo hori espainiako lehen bertsioa eIDAS, E-nana osatzen du

abenduaren 21a.

Europako Batzordea:

Abian jarri duen lehen herrialdea Espainia (nodoa nodo bihurtzen da eta beste aurrerapauso bat da eskuragarri izatea eIDAS ezarritako betebeharrak betetzeko, europako araudiak eIDAS, aitortu behar, 2018an, identitateen elektronikoak egiteko emandako beste estatu kide batzuetako zerbitzu publikoetarako sarbide elektronikoari.

El Ministerio de Hacienda y Función Pública (MINHAFP), a través de Secretaría General de Administración Digital (SGAD), ha desplegado la primera versión del nodo eIDAS español, integrado con el DNI-e.

Nodoaren eIDAS interoperabilitate-osagai lotzen da eta zerbitzu elektronikoak egiten dira identifikazio-sistema, espainiako eta beste estatu kide batera egindako nodoak, aintzatespena eta esker emandako beste nortasun bat etorrita. eIDAS europako araudia (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

El nodo español se basa en la implementación de referencia que la Comisión Europea ha desarrollado de las ezaugarri teknikoak (Leiho berri batean Irekitzen Du) que marca el reglamento, y utiliza un sistema de intercambio de mensajes conforme al estándar SAML 2.0. El desarrollo de esta implementación de referencia se ha abordado como parte de la infraestructura de servicios digitales de identidad electrónica ( EID CEF (Leiho berri batean Irekitzen Du) ) CEF den europako programa (Europako Connecting Facility).

Programa bultzatu du CEF ere, diruz lagunduko dira, espainiako nodoaren hedapena eIDAS alegia, 2014-ES-IM-0009 ekintzaren bidez, laguntza programa, CEF urteko deialdiari dagokion 2014ko eID Telecom. proiektua espainiako nodoaren lehen instalazioa sartu baliozko eIDAS erregelamenduak ezarritako ezaugarri teknikoen arabera, informatika zerbitzuek baliozkotu egin da europako batzordeak.

Hori da Espainiako lehenengo hedatzen batasuneko herrialde bateko nodo eIDAS eragilea izan, ezin dio posizio batean dago zerbitzu elektronikoen integrazioa lantzeko berarekin administrazioek, eta, hortaz, obligazioa bete dezaten batasuneko herritarrak beren identifikazio elektronikoko sistemak erabil dezaketen zerbitzu publikoetarako sarbidea, estatuko beste estatu batzuetatik.

• Nortasuna eta sinadura elektronikoa
  • Elkarreragingarritasuna