A Federación Española de Municipios e Provincias aproba a Ordenanza Tipo de Procedemento Administrativo Electrónico

• Escoitar

15 decembro 2016

A ordenanza reguladora do procedemento administrativo común electrónico na administración local responde principalmente á necesidade de adaptación ás novas leis 39/2015 e 40/2015, así como á de Transparencia.

A ordenanza reguladora do procedemento administrativo común electrónico na administración local(Abre en nova xanela) é un modelo tipo que aplicada a unha administración local concreta ten como obxecto o desenvolvemento do procedemento administrativo común para a xestión administrativa da mesma e cuxa tramitación se realizará, en todo caso, por medios electrónicos, en aplicación das Leis Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas(Abre en nova xanela) e a Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público(Abre en nova xanela)

A Ordenanza regula as condicións e os efectos xurídicos da utilización das tecnoloxías da información na actividade administrativa, nas relacións entre a administración local onde se aplique e o resto de entidades integrantes do sector público, así como nas relacións coa cidadanía co fin de garantir os seus dereitos e, en especial, a regulación das condicións e os efectos xurídicos do uso dos medios electrónicos na tramitación dos procedementos administrativos. Así mesmo establece os principios reguladores da incorporación dos trámites e dos procedementos administrativos municipais á tramitación por vía electrónica.

A Ordenanza organízase en nove Títulos, ademais das disposicións adicionais, transitorias e finais:

• TÍTULO I. DISPOSICIÓNS XERAIS
  • TÍTULO II. O PROCEDEMENTO ADMINISTRATIVO ELECTRÓNICO
  • TÍTULO III. A SEDE ELECTRÓNICA
  • TÍTULO IV. IDENTIFICACIÓN E FIRMA ELECTRÓNICA
  • TÍTULO V. A DIFUSIÓN E ACCESO DA INFORMACIÓN  ADMINISTRATIVA A través de MEDIOS ELECTRÓNICOS
  • TÍTULO VIN. O REXISTRO ELECTRÓNICO
  • TÍTULO VII. NORMAS ESPECÍFICAS DE LICITACIÓN ELECTRÓNICA
  • TÍTULO VIII. NORMAS SOBRE ORGANIZACIÓN
  • TÍTULO IX. COMUNICACIÓNS ELECTRÓNICAS INTERNAS

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán