O concello de Madrid libera a aplicación Consul

• Escoitar

07 decembro 2016

O concello Madrid liberou a súa aplicación Consul grazas á cal se despregou o portal de Goberno Aberto decide Madrid.

O proxecto é software libre, e liberouse con licenza AGPLv3, é dicir, calquera pode libremente usar o código, copialo, velo en detalle, modificalo, e redistribuílo ao mundo coas modificacións que queira (mantendo o que outros poidan á súa vez facer o mesmo).

A aplicación pódese adaptar cunha imaxe e estilo e configurala facilmente para que se adapte ao que se necesite. O seu deseño responsive permite utilizala sen problemas en navegadores web, tablets e smartphones.

Á súa vez, creouse un portal(Abre en nova xanela) onde se recolle información acerca da aplicación CONSUL, desde onde se ofrece axuda de como polo en marcha, para que non haxa ningunha dificultade técnica, organizativa ou legal que cause problemas.

O código fonte do proxecto atópase dispoñible a través do seu repositorio en Github(Abre en nova xanela) .

Máis información na solución Decide Madrid do CTT.

• Software Libre