L'ajuntament de Madrid allibera l'aplicació Consul

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

07 desembre 2016

L'ajuntament Madrid ha alliberat la seua aplicació Consul gràcies a la qual s'ha desplegat el portal de Govern Obert decidix Madrid.

El projecte és programari lliure, i s'ha alliberat amb llicència AGPLv3, és a dir, qualsevol pugues lliurement usar el codi, copiar-ho, veure-ho detalladament, modificar-ho, i redistribuir-ho al món amb les modificacions que vullga (mantenint el que uns altres puguen al seu torn fer el mateix).

L'aplicació es pot adaptar amb una imatge i estil i configurar-la fàcilment perquè s'adapte al que es necessite. El seu disseny responsive permet utilitzar-la sense problemes en navegadors web, tablets i smartphones.

Al seu torn, s'ha creat un portal(Obri en nova finestra) on s'arreplega informació sobre l'aplicació CONSUL, des d'on s'oferix ajuda de com posar-ho en marxa, perquè no hi haja cap dificultat tècnica, organitzativa o legal que cause problemes.

El codi font del projecte es troba disponible a través del repositori en Github(Obri en nova finestra) .

Més informació en la solució Decidix Madrid del CTT.

• Programari Lliure