Cambios na infraestrutura e servizos do CTT

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

22 abril 2016

O directorio de solucións do CTT, integrado no PAe, facilitará a descarga de paquetes distribuibles de software. O desenvolvemento colaborativo de solucións poderá realizarse desde GITHUB.

Estamos a realizar diferentes cambios e melloras na infraestrutura e servizos ofertados polo CTT co obxectivo de simplificar o uso do CTT, tanto desde o punto de vista de usuario final como de administrador de solucións. Todo iso optimizando os recursos dispoñibles e facilitando a difusión e colaboración pública.

A infraestrutura do Directorio de Solucións do CTT integrada dentro de PAe, será a peza encargada de dar soporte á descarga de paquetes de código fonte, é dicir, as versións distribuibles de produtos liberados que nalgúns casos viñan realizando desde a contorna de forxa-ctt. As descargas dos proxectos atópanse xa dispoñibles na nova contorna, como é o caso de cliente @asina , INSIDE , ARQUIVE , @doc , toda a plataforma de administración electrónica do Goberno de Aragón , SIDERA , etc. aínda que para facilitar a transición manteranse temporalmente en ambas as contornas.

Con este cambio, as solucións no CTT pasan a ter todo o seu contido agrupado na contorna CTT-PAe simplificando o mantemento por parte dos usuarios administradores e tamén o uso por parte de posibles destinatarios que o atopan todo unificado no mesmo contorna.

A contorna do CTT incorporou novas funcionalidades para mellorar a súa operativa.

• Para cada "cartafol" dentro da área de descargas dunha solución pódese habilitar:
    • Aceptación de condicións de licenciamiento antes da descarga
    • Subministración de datos de contacto a través dun formulario da persoa que descarga sen usuario rexistrado.
  • Unha descarga pode conter varios elementos de descarga que poden ser ficheiros ou ligazóns.
  • Opcións de subscripción por correo electrónico para manterse informado as novidades e cambios na área de descargas dunha solución.
  • Os administradores de solucións poden consultar para cada unha das súas solucións, a sección informes con información estatística sobre os accesos e descargas desa solución.
  • 2 pestanas adicionais optativas e configurables en canto a nome, visibilidade e contidos.

Aquelas solucións que desexen construír unha comunidade de desenvolvemento colaborativou ao redor da súa solución ou proxecto de software libre, teñen ao seu dispor a organización forxa-CTT (Abre en nova xanela) dentro da gran contorna colaborativa público de GitHub. Dentro deste espazo, poderanse crear "repositorios" onde xestionar o código fonte da solución evolucionado nunha contorna colaborativa, realizar o alta e xestión de incidencias, e consultar unha wiki asociada a ese repositorio. A súa localización dentro dun gran repositorio público permitirá incrementar a visibilidade destas solucións dentro do ámbito do software libre.

Durante as próximas semanas iranse acometendo os diferentes cambios e migracións pendentes que permitirán consolidar o servizo.

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • Desenvolvemento de Sistemas