La Diputació de Granada posarà a la disposició dels municipis una nova plataforma d'administració electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 setembre 2015

La nova plataforma d'administració electrònica és un projecte comú coordinat per la Junta d'Andalusia per als municipis de Granada, Huelva, Jaén i Sevilla.

El president de la Diputació de Granada ha destacat la seva aposta per avançar en l'administració electrònica i proporcionar als ajuntaments eines que els permetin agilitar els procediments que afecten als ciutadans.

Així ho ha afirmat davant tècnics responsables de l'administració electrònica de diferents diputacions andaluses, que s'han reunit avui a Granada. Es tracta de l'última reunió tècnica i executiva prèvia a l'engegada de la nova plataforma d'administració electrònica (MOAD-H), que la Diputació de Granada va a posar a la disposició dels prop de cent municipis de la província que ho han sol·licitat.

La nova plataforma d'administració electrònica és un projecte comú, finançat amb fons FEDER que, sota la coordinació de la Junta d'Andalusia, oferirà als municipis de Granada, Huelva, Jaén i Sevilla una eina que permeti als ciutadans l'accés electrònic als serveis públics, d'acord amb l'establert en la Llei d'Administració Electrònica.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics