- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Admeses totes les EELL en llista d'espera per al servici del Portal de la Transparència en el núvol
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
21 octubre 2015
Ja són més de 1100 les entitats locals adherides i s'obrirà una nova llista d'espera per a aquelles que vullguen incorporar-se a partir de gener de 2016
El servici del Portal de la Transparència en el núvol té com a objectiu la creació del Portal de la Transparència a les Entitats Locals, que se subscriguen al mateix, així com de tota la infraestructura TIC necessària per a allotjar-los en les condicions de seguretat, interoperabilitat i accessibilitat requerides per la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Tot açò, de manera gratuïta mitjançant l'aprofitament dels recursos comuns que té disponibles la Direcció de Tecnologies de la Informació i Comunicacions.
Per decisió de la Comissió de Seguiment de l'Acord marc MINHAP-FEMP, amb data 15 d'octubre s'ha tancat la Fase II de la implementació del servici del Portal de la Transparència en el núvol, amb l'admissió de totes les entitats locals que estaven en llista d'espera.
Addicionalment en aquesta Comissió es va aprovar l'obertura d'una nova llista d'espera, en la qual es podran incorporar aquelles entitats locals que seguisquen interessades a adherir-se al servici que presta la DTIC al gener de 2016. L'admissió definitiva d'estos casos serà objecte de deliberació per la Comissió de Seguiment en la seua primera reunió del pròxim any.
Este servicio está teniendo una importante acogida en el ámbito local tal y como ponen de manifiesto las cifras actuales. Hasta el momento, en las 2 fases de solicitud abiertas, se han adherido 1157 entidades locales. De las cuáles 394 están trabajando ya en los entornos de preproducción y 13 han iniciado ya el pase definitivo a producción.
El principal repte en el moment actual, és arribar amb informació i formació als quasi 4000 usuaris que figuren en el Registre de Responsables, tant funcionals com a tècnics. En els pròxims dies la DTIC té previst inaugurar un aula virtual per a emetre sessions formatives en streaming, com a nou servici de formació a usuaris.
Més informació sobre com adherir-se i utilitzar este servici en la solució Transparència en el núvol del CTT
- Govern obert, Informes i Estudis
- Infraestructures i servicis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8