jaso/39 jaso/40

>/" jaso/39 administrazio publikoen eta Administrazio Prozedura Erkidearen 0000ko jaso/40 Sektore Publikoaren araubidearen alegia, 30/1992 eta legeak ordezkatzen duten 11/2007 legea, baliabide elektronikoak erabiltzen du (ikusi egin izan duten administrazioen arteko harremanetan ohiko ingurunean duten herritarren artean ">/

PAe eta Araubide Juridikoa administrazio-prozedura erkidearen lege berriak argitaratu dira.
content _ mod _ accesskey

Administrazio prozedura erkidearen Araubide Juridikoa eta lege berriak argitaratu dira

2010eko urriaren 2a

Legeak jaso/39 (Leiho berri batean Irekitzen Du) administrazio publikoen eta Administrazio Prozedura Erkidearen 0000ko jaso/40 (Leiho berri batean Irekitzen Du) de Régimen Jurídico del Sector Público, que sustituyen a la Ley 30/1992 y a la Ley 11/2007, asientan el hecho de que el uso del medio electrónico tiene que constituir el medio habitual en las relaciones de las Administraciones con los ciudadanos y de aquellas entre sí.

La 2015 39/Legea, urriaren 1ekoa, herri administrazioen Jardunbideari ( (Leiho berri batean Irekitzen Du) eta 40 Eta 2015 legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoak (Erregimen Juridikoa (Leiho berri batean Irekitzen Du) izan ere, baliabide elektronikoak erabiltzea ezinbestekoa delako (bereziki baizik ezin izan du ohiko modua izateko. Ahal dela, beraz, horrek dakarren aldaketa edo eraldaketa handiak hauteman zuten planteamendu orokorrean administrazio publikoan.

La Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (Leiho berri batean Irekitzen Du) izapidetze elektronikoa eratu behar ditu ohiko jarduna administrazio publikoen eta zerbitzu hobea ematea, eraginkortasuna eta efizientzia, kostu-murrizketa irudian, gardentasuna eta herritarren beharrei bermeak. Dagokienez, besteak beste, alderdi hauek harremanetan dauden pertsonen eskubideen AA.PP.; laguntza baliabide elektronikoen erabileran, ahalordetzak, erregistro elektronikoak; erregistroak; horrela, administrazio bakoitzak erregistro elektroniko bat edukiko du eta Organismo publiko lotuen edo mendekoen Nagusia administrazio bakoitzak izango duen eta bere erregistro elektronikoa guztiz elkarreragilea elkarrekin lotzen dituen Erregistro Elektronikoa administrazioaren menpekoa da Nagusi; prozedurako interesdunak identifikatzeko sistemak; onartzen diren sinadura sistemen AA.PP., jakinarazpenak egiteko bitarteko elektronikoen bidez, bai AA.PP. eman dituzte; enpresek egindako kopien baliozkotasuna eta eraginkortasuna AA.PP., interesatuek aurkeztutako dokumentuak, dokumentuen artxiboa, artxibo elektronikoen Bakar moduan mantendu beharko du administrazio bakoitzari dagozkion agiri elektronikoen bukatuta dauden prozedurak.

La 40 Eta 2015 legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoak (Erregimen Juridikoa (Leiho berri batean Irekitzen Du) agertoki bat hartzen duen baliabide elektronikoen erabilera ohikoena da. Helburua, besteak beste, identifikazio elektronikoko sistemak, langile horiek zerbitzu AA.PP. (sinadura elektronikoa. irudian, egoitza elektronikoa, agiriak elektronikoki artxibatzea, datuen trukea komunikazio-ingurune itxietan, administrazioaren jardun automatizatua, elkarrekin lotu behar dira, administrazio publikoek bitarteko elektronikoen bidez, kide anitzeko organoen funtzionamendua elektronikoa, sistema elektronikoak elkarri informazioa eman eta zerbitzu komunak partekatzen ditu kudeaketarako informazio - eta komunikazio-sistemak, (aplikazioa Elkarreragingarritasunerako eskema nazionala eta urteko Segurtasunerako eskema nazionala (Leiho berri batean Irekitzen Du) , la reutilización de sistemas y aplicaciones de propiedad de la Administración y la Transferencia de tecnología entre Administraciones.

Informazio gehiagorako, kontsultatu araudi berriaren inplikazioak (ogasun ministerioa eta prentsa-oharra. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  • Zerbitzu elektronikoak
  • Nortasuna eta sinadura elektronikoa
  • Herritarra
  • Elkarreragingarritasuna
  • Segurtasuna
Sarbide Nagusia
 
Sarbide Nagusia