Continúa o despregamento de ORVE/SIR en grandes Concellos.

• Escoitar

28 maio 2015

O Concello de Logroño incorpórase á plataforma SIR a raíz do Convenio ORVE asinado coa Rioxa

O Concello de Logroño, capital da Rioxa, é a primeira incorporación a nivel municipal da Rioxa ao Sistema de Interconexión de Rexistros, mediante o servizo común ORVE a raíz do Convenio ORVE asinado coa Rioxa(Abre en nova xanela) . Os máis de 153.000 cidadáns de Logroño poderán presentar os seus rexistros electronicamente dirixidos a todas as administracións públicas xa integradas en SIR.  A tramitación electrónica con dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica  multiplica a eficacia administrativa posto que a recepción en destino realízase en minutos e os custos redúcense da orde de 4 euros por envío realizado.

Así mesmo, como consecuencia dos últimos convenios ORVE/SIR asinados con: o Principado de Asturias e a Comunidade Valenciana, cabe destacar a incorporación ao Sistema de Interconexión de Rexistros con ORVE dos Concellos de Avilés con máis de 83.000 habitantes, Alzira con máis de 44.000 habitantes e Catarroja con máis de 27.000 habitantes.

A plataforma SIR seguirá incorporando administracións nos próximos meses. Actualmente pódense intercambiar por SIR asentos rexistrais electronicamente entre as administracións públicas de Comunidade de Madrid, Canarias, Asturias, Castela e León, Castela-A Mancha, Comunidade Valenciana, A Rioxa, Estremadura e Xaén.

mapa_orve

Máis información no CTT sobre as solucións ORVE e SIR