IREKIA ataria irudian, P - nazio batuen saria jaso du publiko IREKIA ataria irudian, nazio batuen saria jaso du Zerbitzu Publikoa

herritarren parte-hartzea sustatzeko kategorian politikoetan mekanismo berritzaileen bitartez. ">/

- Eusko jaurlaritzak du Nbek PAe irudian, herritarrek parte hartzeko politikak
content _ mod _ accesskey

La ONU premia al Gobierno Vasco por sus políticas de participación ciudadana

2010eko maiatzaren 12a

irekiak:

El portal IREKIA recibe el Premio de las Naciones Unidas al Servicio Público herritarren parte-hartzea sustatzeko kategorian politikoetan mekanismo berritzaileen bitartez.

El Gobierno Vasco ha recibido el primer Premio de las Naciones Unidas al Servicio Público en dos de sus categorías. En concreto, la ONU ha querido reconocer al Instituto Vasco de la Mujer-EMAKUNDE en la modalidad de Promoción de la perspectiva de género, por haber demostrado la excelencia en la implementación de la Ley Vasca para la Igualdad de Mujeres y Hombres, y al portal IREKIA, en la categoría de Fomento de la participación ciudadana en las decisiones políticas a través de mecanismos innovadores.

Sariak emateko, nazioartean ospetsu gisa hartu eta bikaintasunerako sektore publikoan, emakundeko zuzendaria Izaskun Landaida izan da gaur goizean iragarria zuzendaria gobernu irekirako eta Luis Petrikorena, zeinek onartzen da eusko jaurlaritzak pozik agertu dira (berdintasunerako politiketan parte-hartze eta euskadin garatzen.

Medellin, sariak banatuko dira (Kolonbia) datorren ekainaren 23ko batzar nagusiak izendatutako egun eta egunean nazio batuen zerbitzu publikoaren "zerbitzu publikoa dela eta gizartearentzako balioa (egitea".

Herritarren parte-hartzea saritzeko irekiaren bidez.

Gardentasuna eta herritarren partaidetza arloan, nbek onartu nahi izan zuten politikak Eusko Jaurlaritzak Euskadi ekimenaren bidez egindako Gobernu Irekia (egindako IREKIA ataria (Leiho berri batean Irekitzen Du) ), eremu horren aitzindarietako bat izan dela europan. Euskal elkarteak aurkeztutako Hautagaitzak Interneteko gainditu zuten hiru ebaluazio saio hauek dituzte, batez ere, ekimen honen helburuak zehazten zein nazioarteko erakundeek aldarrikatu printzipioekin, Open Government Partnership ( OGP (Leiho berri batean Irekitzen Du) ).

IREKIA, euskal gizartearen esku jarritako erreminta da; helburua (gobernua eta kudeaketa gardena izatea handiena eman herritarrei zuzenean parte hartzea erabakiak hartzean euskadiko politika publikoen. Atariko gune bat sortu eta lankidetza sustatzeko asmoz, eztabaida politikoa, herritarren iritzia entzun eta esan eta egin, sareko edozein gune hori azaltzeko, eta gobernu ekintzaren berri eman zuten.

El pasado año la web recibió 603.291 sesiones, con 376.398 usuarios únicos y sirvió 1,8 millones de páginas. Asimismo, a través de este portal se informó de 4.355 eventos de cargos públicos, se presentaron 77 propuestas de gobierno y se recibieron 288 propuestas ciudadanas.

Sare sozialetan sortu zuen inpresio IREKIA: 37,5 milioi twitter, facebook eta twitter eta facebook eta Youtube 25.500 arteko interakzioak. Eusko Jaurlaritzako kideei egindako Lehenengo lau topaketas (herritarren partaidetza (galderak eta 2.436 zituzten, eta 163.000 baino gehiago izan gainean 12.800 bideoak irudiak.

Irekia es una solución opensource a disposición de otras administraciones Públicas. Más información sobre la irtenbide IREKIA CTT ere.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Gobernu irekia
  • Software Librea