content _ mod _ accesskey

Ministroen kontseiluaren funtzionamendu araudia onartu zuten administrazio publikoetako berritzeko

2010eko maiatzaren 12a

Sartutako berrikuntza nagusiak dira herri-administrazio bat du, guztiz elektronikoa, zero paper batekin konektatutako eta, hiritarrei eta enpresei ematen administrazioarekin harreman elektronikoak, bai eta administrazioen arteko komunikazio elektronikoen, administrazio publikoak eta erregistro berriak gehitzen diren gardentasuna al da administrazioaren egitura arrazionalizatu eta erregimena ezartzen da lehen aldiz ikuskatu, ebaluatu eta erakunde publikoen amaiera.

Ministro kontseiluak onartu du gorte nagusietara igorri zuten Prozedura Erkidearen lege proiektuak, herri administrazioen Araubidea eta Sektore Publikoko lanak, Administrazio elektronikoa guztiz bat ezarriko dela, elkar konektatua, gardena eta argia eta soila egiturarekin. jakinarazi diete Biak autonomia-erkidegoek, toki-erakundeek, Botere Judizialaren kontseilu nagusiak 2005eko, datuak babesteko agentziak edo estatu kontseilua.

Aldaketa horrek bi ardatz ditu:: herritarren eta administrazioaren arteko harreman horretan, kanpoko enpresa, Administrazio Prozedura Erkidearen Legea betetzen den proiektua (alegia, herri administrazioen eta Administrazio bakoitzean aipatu erakundeari eta barne-harremanak eta administrazioen artean, proiektua oinarritzen den Erregimen juridikoaren legea (Sektore publikoa.

Herritarrentzako berrikuntzak.

  • Herritarrek administrazioarekin harreman elektronikoak ematen dira. Helburu horrekin, idazkiak aurkezteko unean ematen da edozein administrazio erregistro elektronikoan, berdin egiten duenari.
  • Identifikazioa eta sinadura elektronikoa erabiliz egiten da erabil daitezkeen izapideak egiteko. horretarako, potentzia, adibidez, gako elektronikoak erabiltzen dira herritarrak izapideak egiteko unean ematen al izango da administrazioak laguntza pertsonala bitarteko elektronikoak erabiltzeko beharra duten hiritar izateko eta administrazioek herritarrei jakinaraztea aurreikusten da. irudian, hala baimenduz, telefono mugikor bidez mezu bat duzula jakinarazten al elektronikoki kontsultatzeko.
  • Oro har, eta administrazio-kargak ezartzen dira jatorrizko agiriak aurkeztu ez, esaterako, erroldatze ziurtagiriak edo errenta-aitorpena, etab. aurkeztea Ez da beharrezkoa izango, herritarrek dokumentuen fotokopia; aitzitik, elektronikoki erregistratuko Dituzte, administrazioak kopiak egin behar izatea.
  • Habrá un único procedimiento común, más fácil de conocer, prescindiendo del abundante número actual de procedimientos especiales, y se prevé un procedimiento administrativo "exprés" para supuestos de menor complejidad, con lo que se gana en agilidad al reducir plazos.
  • Se generaliza para todos los procedimientos administrativos la posibilidad de reducir el importe de las sanciones por pronto pago o por reconocimiento de la responsabilidad.
  • Bestalde, herritarrek jakin ahal izango da berrikuntza nagusiak (arau bidez urtero urteko plana onartzea aurreikusi du izena.

Enpresetan berrikuntza nagusiak

  • Enpresen zerrenda egin behar da, nahitaez, Administrazio elektronikoa modu guztiekin, eta dagoeneko egin dute eta gizarte segurantzak, zerga agentziarekin eta botereak eman ahal izateko administrazio-izapideak egitea ordezkarien bidez. lan hori Egiteko ahalmena izango dute facilitarles administrazio-erregistro bat eskura.
  • Se reducen cargas administrativas al no exigir como regla general documentos que hayan sido presentados con anterioridad, o elaborados por la propia Administración (por ejemplo: licencias o autorizaciones ya expedidas).
  • Estatu mailan, data bera izango da orokorrean (urtarriletik ekainera) arauak indarrean profesionalentzat eta enpresentzat ezarritako betebeharrak, jarduera ekonomiko edo profesional bat garatzeko, eta, horri esker, lanean ziurtasun handiagoz egin ahal enpresei adaptarse mejor a araudi aldaketak.

Administrazio publikoen funtzionamendu azkarragoa eta gardenagoa

Irabaziak lortu dira, bai kudeatzeko prozedurak, Administrazio elektronikoak Osorik izango dela aurreikus al arteko harreman guztiak prozedura guztietan. horri esker, izapideak egiteko denbora murriztea, arauak egiteko prozesuetan, aurreikus al, estatuan, prozedura laburtua, azkarrago erantzuten du horrek zenbait arazo arautzeko.

A ello se unen distintas medidas que profundizan en la senda de transparencia iniciada en el último año. Entre ellas destaca la creación de un inventario único y público de todos los organismos y entidades vinculados o dependientes de todas las Administraciones. Cualquier ciudadano y empresa podrá conocer qué organismos y entidades públicas existen en cada momento en cualquier Administración, a lo que se une que todos los organismos y entidades estatales, con independencia de su denominación, deberán añadir las siglas que identifican su naturaleza jurídica. Ello contribuirá a mejorar su señalización en el mercado de forma clara y fácil para su identificación jurídica por cualquier operador.

Para ahondar en la mejora de la transparencia también se crea un nuevo registro estatal en el que constará todo el listado de órganos de cooperación en los que participa la Administración General del Estado, así como de los convenios que el Estado tiene suscritos con otras Administraciones.

Por otra parte, también se gana en transparencia en los procedimientos de elaboración de normas al prever la realización de una consulta pública a través de la web con carácter previo a la elaboración de las propuestas normativas. Igualmente, habrá una evaluación de las iniciativas normativas aprobadas el año anterior como mecanismo de control ex post, con el objetivo de analizar los efectos de su aplicación, el grado de cumplimiento de sus objetivos y hacer, si fuera necesario, propuestas de modificación o derogación.

Gainera, arlokako batzarretan, estatuaren eta autonomia-erkidegoen arteko lankidetzarako Organo nagusia, araugintzako proiektuen berri emango al eskumeneko administrazio publiko batzuei eragiten dietenean, hobetzeko helburuarekin herri administrazioen arteko informazio-trukeak eta bikoiztasunak sortzea saihesteko.

Kontrol handiagoa eta herri-administrazioen zerga-baterakuntzaren indartzeko.

Sektore Publikoa: Erregimen Juridikoa lege proiektua (sektore publikoko erakunde, entitate eta erakunde publiko zein arrazionalizatu eta etorkizunean izan daitezkeen estatuan, sistema osoa ezarri, bizkorragoa eta eraginkorragoa eraldaketa, fusio, desegitea, likidazioa eta amaiera estatuko erakunde publikoak, bereziki aipatu erregimen berri hori arrazoi hauengatik desegingo da arautzea erakunde berriak, batez ere bi urte badira desoreka ekonomiko edo egiaztatzen da ez dela justifikatu duten xedeak betetzeko egokienak dira sortuak.

Sektore publikoko erakundeak eta erakunde berriak sortzen dira (kontrolak, etengabeko zaintza bai, aldian-aldian ebaluatzeko eta haien urteko jarduera plana betetzeko finantza-iraunkortasuna eta eraginkortasunaren kontrola, berriz, helburuak lortzen ari ziren ebaluatzeko.

Complementariamente, se hace más exigente la creación de nuevos organismos y entidades estatales para evitar su proliferación injustificada. Se requerirá la elaboración previa de un plan de actuación e informe preceptivo del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas que evaluará la necesidad de su creación, sostenibilidad y la ausencia de duplicidades con otras entidades existentes.

Zehaztasun handiagoa da, hobeto kontrolatu eta administrazio publikoen artean izenpetutako hitzarmenak edukia argitzen ditu, eta behar diren izapideak arautzen dira eta derrigorrezko txostenak egitea, batez ere finantza ekarpenak badituzte ere, kontuen auzitegiari jakinarazi behar al da.

Administrazio publikoen arteko lankidetza eta koordinazio hobea

Por primera vez, se regulan en una ley los elementos básicos de composición y funcionamiento de la Conferencia de Presidentes, formada por el presidente del Gobierno y los presidentes autonómicos.

Zehatzago arautzen dira arlokako batzarrak eta estatuaren eta autonomia-erkidegoen arteko lankidetzarako Erakundeak izatea, ministro eta sailburuen aldian-aldian elkartzen dira gaiaren arabera eskudunak. erabakiak dira Lehen aldiz, oro har, nahitaez bete behar dira.

Finalmente, también se incluyen medidas específicas para mejorar el funcionamiento de la Administración General del Estado, entre las que se encuentra la exigencia para los miembros del Gobierno, secretarios de Estado, subsecretarios, secretarios generales, delegados del Gobierno y directores generales de los requisitos de idoneidad previstos en la Ley 3/2015, de 30 de marzo, reguladora del ejercicio del alto cargo de la Administración General del Estado o la previsión de la tramitación electrónica de las propuestas y acuerdos del Consejo de Ministros.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

  • Herritarra
  • Enpresa
  • Zerbitzu elektronikoak
  • Administrazioen arteko lankidetza
Sarbide Nagusia
 
Sarbide Nagusia