A Deputación de Xaén asinou o Convenio: Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) co Ministerio de Facenda e Administracións Publicas.

• Escoitar

06 maio 2015

O sinatura do convenio ORVE posibilita o rexistro electrónico sen papeis á Deputación de Xaén e a todas as Entidades locais desta provincia que desexen adherirse ao este Convenio. Dáse cobertura aos 664 916 habitantes dos 97 municipios da provincia.

ORVE «fai realidade a administración sen papeis» xa que permite escanear a documentación que presenta o cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica. Os expedientes envíanse electronicamente á oficina de destino rapidamente, sexa cal for a súa localización xeográfica ou nivel de administración competente.

Coa sinatura deste convenio o pasado 30 de abril de 2015, iníciase a implantación da aplicación ORVE nas administracións públicas da provincia de Xaén, que permitirá o envío e a recepción de asentos rexistrais electronicamente mediante o Sistema de Interconexión de Rexistros ( SIR ) , o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e adicionalmente un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral. O despregamento da aplicación ORVE nas Oficinas de rexistro levará a cabo de maneira gradual a partir das próximas semanas.

A incorporación da Deputación de Xaén na plataforma SIR, únese ao oito Comunidades Autónomas coas que o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas asinou convenio de colaboración ORVE (C. de Madrid, C. Canarias, Asturias, Castela e León, Castela-A Mancha, A Rioxa e C. Valenciana).

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía